سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز،

استاندار خوزستان: شرکت در انتخابات بهترین مشارکت مردم

استاندار خوزستان شرکت در انتخابات را بهترين فرصت براي مشارکت مردم و ارائه نظر آنها دانست و گفت: همه بايد در انتخابات شرکت کنند.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز،عبدالحسن مقتدائي  در اولين دقايق آغاز کار راي گيري  با حضور در شعبه اخذ راي مسجد جواد الائمه اهواز راي خود را به صندوق انداخت.

وي حضور مردم در اين شعبه اخذ راي را برگ زريني در تاريخ اين نظام دانست و گفت: ما مسئوليت ميزباني را در اين انتخابات بر عهده داريم و اميدواريم به بهترين شکل ممکن اين انتخابات را برگزار کنيم.

استاندار خوزستان افزود: به طور طبيعي درنظام هاي مردم سالار انتخابات فرصتي براي حضور مردم است و در کشور ما ريشه در انقلاب اسلامي دارد که به دنبال آن نظام مقدس نظام جمهوري اسلامي شکل گرفته است.

مقتدايي با اشاره به حضور پر شور مردم قبل از آغاز زمان راي گيري گفت: حدود 50 هزار نفر در استان برگزار کننده انتخابات هستند و شش هزار صندوق راي گيري در استان فعال است تا بتوان در هر گوشه اي از استان راي خود را به صندوق بيندازند.

وي گفت: شرايط براي راي گيري کاملا آماده است و انتظار است مردم در ساعات اوليه در شعب حاضر شوند.

در انتخابات دهم مجلس شوراي اسلامي در خوزستان 623 نفر ثبت نام کردند که در نهايت 363 نفر توسط شوراي نگهبان تاييد صلاحيت شدند و با نصراف 116 کانديد، در نهايت 247 کانديد براي ورود به مجلس شوراي اسلامي در خوزستان رقابت مي کنند.

در حال حاضر 27 شهرستان و 40 بخش مستقل در استان وجود دارد که براي آن 14 حوزه انتخابيه اصلي و 13 حوزه فرعي نيز براي آن تعريف شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.