سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلی حضور/26

محسن رضایی: مجلس آینده منافع ملی را در بُعد امنیت و اقتصاد پیش ببرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انشالله مجلسی تشکیل خواهد شد که منافع ملی را چه در بعد امنیت و چه در بعد اقتصاد پیش خواهد برد .

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان با حضور در حسینه ارشاد و پس از انداختن رای خود در صندوق، درباره حضور مردم در انتخابات گفت: معتقدم مردم حماسه سیاسی دیگری را امروز در انتخابات رقم خواهند زد .

وی افزود : کاملا از حضور مردم در انتخابات روشن است که نسبت به سایر انتخاباتهای مجلس شورای اسلامی، مردم در این انتخابات پرشورتر از گذشته شرکت کرده اند .

رضایی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا اصلاح طلبان پیروز انتخابات خواهند بود و یا اصولگرایان گفت: مردم هر نتیجه ای را در انتخابات رقم بزنند برای ما محترم است .

وی افزود : قاعدتا مردم آزادانه تصمیم می‌گیرند و انشالله مجلسی تشکیل خواهد شد که منافع ملی را چه در بعد امنیت و چه در بعد اقتصاد پیش خواهد برد .

رضایی در ادامه درپاسخ به سوال دیگری درباره اهداف خصمانه دشمن برای نفوذ در مجلس گفت:  نفوذ همیشه بوده و هست چرا که کشور ما کشور بی اهمیتی برای ابرقدرتها نیست لذا دشمنان همواره در کمین ملت ما هستند .

انتهای پیام/





تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.