سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز،

حضور پرشور خوزستانیها در انتخابات

همزمان با سراسر کشور کار راي گيري در شعب اخذ راي استان خوزستان از ساعت هشت صبح روز جمعه هفتم اسفند آغاز شد.



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز،همزمان با سراسر کشور کار راي گيري در شعب اخذ راي استان خوزستان از ساعت هشت صبح روز جمعه هفتم اسفند آغاز شد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از اهواز،رئيس ستاد انتخابات  خوزستان گفت: 50 هزار نفر در استان کار اجراي انتخابات را در 14 حوزه اصلي و 13 حوزه فرعي در 27 شهرستان استان خوزستان به عهده دارند.
فرج الله خبير افزود: بر اساس آخرين گزارش ثبت احوال جمعيت خوزستان چهار ميليون و 798 هزار و 640 نفر است که سه ميليون و 430 هزار و 258 نفر از اين تعداد واجد شرايط راي دادن هستند.
وي اضافه کرد:  در حال حاضر 27 شهرستان و 40 بخش مستقل در استان وجود دارد که براي آن 14 حوزه انتخابيه اصلي و 13 حوزه فرعي نيز براي آن تعريف شده است.
رئيس ستاد انتخابات خوزستان بيان کرد: تعداد شعب اخذ راي در استان دو هزار و 996 شعبه است که از اين تعداد دو هزار و 121 شعبه ثابت و مابقي شعب سيار هستند.
خبير با بيان اينکه خوزستان داراي شش کرسي نمايندگي در مجلس خبرگان است اظهار کرد: 24 نفر براي انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان نامنويسي کردند که هفت نفر تاييد شدند.
وي  درباره تمهيدات انديشيده شده براي جلوگيري از تخلف در انتخابات گفت: نمايندگان فرمانداران از افراد مورد وثوق انتخاب شده اند و در کنار آنها از ناظران شوراي نگهبان و بازرسان استفاده شده است.
وي افزود: به جز تعدادي از صندوق ها که به دلايل اقليمي و کوهستاني منطقه ممکن است ارتباط کمتري با سامانه داشته باشند با همه صندوق ها از طريق سامانه وزارت کشور ارتباط لحظه اي و آنلاين خواهيم داشت.
خوزستان داراي 18 کرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است و 14 حوزه اصلي و 13 حوزه فرعي دارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.