سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلی حضور/3

وزیر کشور فرمان آغاز رای‌گیری را صادر کرد/امروز همه باید از حق‌الناس صیانت کنیم

وزیر کشور فرمان آغاز رای گیری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مستقر در وزار کشور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حوزه انتخابیه وزارت کشور حضور یافت و فرمان آغاز رای گیری انتخابات هفتم اسفند ماه را صادر کرد.

 رحمانی فضلی وزیر کشور با بیان اینکه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را آغاز می‌کنیم اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال به ما توفیق بدهد که بتوانیم انتخابات باشکوه قانونی و سالم را به گونه‌ای برگزار کنیم که موجب اقتدار و عظمت ملت ایران و انقلاب اسلامی باشد.

رحمانی فضلی افزود: لازم است از هم دست اندرکاران اجرا، نظارت و همه دستگاه‌هایی که در این مدت به ما کمک کرده‌اند تشکر و قدردانی کنم و یادآور شوم که امروز باید از حق‌الناس صیانت کنند و با آرامش و دقت آرا ملت ایران را اخذ و حماسه باشکوه دیگری را برگزار کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم همه مردم ایران با احساس مسئولیتی که دارند از اولین ساعاتی که انتخابات شروع می‌شود در حوزه‌ها حضور پیدا کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: چون دو انتخابات با هم برگزار می‌شود احتمال دارد که در تهران با تراکم جمعیت مواجه شویم چرا که قرار است هر شخصی 46 نفر را ثبت کند بنابراین این موضوع مستلزم حضور به موقع و مستمر در طی روز باید باشد تا شاهد تراکم صف و معطلی مردم نباشیم.

رحمانی فضلی تأکید کرد: ما حداقل امروز 10 ساعت فرصت رأ‌ی‌گیری داریم ولی اگر در حوزه‌ای احساس شود که همچنان با استقبال مردم عزیز مواجه هستیم انتخابات را استمرار می‌دهیم تا توفیق رأ‌ی‌گیری برای همه حاصل شود.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: از مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور که در این ایام با هدایت‌ها، حمایت‌ها و تشویقشان ما را مورد لطف قرار دادند کمال تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.