سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پرنده بازی در کاشان

نمایشگاه عکس «پرنده بازی»، چند روایت از پرونده یک قتل تزیین شده با موضوع محیط زیست در موزه و گالری «منوچهر شیبانی» کاشان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، نمایشگاه عکس پرنده بازی کاری از «میثم اسماعیلی» هنرمند و روزنامه نگار کاشانی است که به مدت 10 روز در معرض علاقمندان و هنرمندان کاشانی قرار می گیرد.
اسماعیلی به خبرنگاران اظهار کرد: عکس های به نمایش درآمده بدون تاکید به جغرافیای خاصی در یک بازه زمانی یک هفته ای در شهر فریدونکنار به ثبت رسیده است.
وی افزود: با توجه به ویژگی های زیست محیطی فریدونکنار، این شهر محل زندگی و مهاجرت بسیاری از پرندگان نایابی است که صید و شکار بی رویه و انقراض این پرندگان باعث نگرانی دوستداران محیط زیست شده است.
اسماعیلی با اشاره به روایت یک فضای انتزاعی و ذهنی در این نمایشگاه تصریح کرد: در این عکس ها، پرنده به جای اینکه درآسمان پرواز کند در بستر خاک آرمیده و جای چرخ های ماشین نیز در کنار آنها دیده می شود.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: در نماشگاه پرنده بازی، چند روایت از پرونده یک قتل تزیین شده، 16 تابلو عکس به صورت فتومونتاژ و در ابعاد مختلف در معرض دید عموم قرار گرفته است.
این نمایشگاه تا 16 اسفند ماه جاری در موزه و گالری منوچهر شیبانی برای بازدید علاقمندان به هنر و محیط زیست دایر خواهد بود.



انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.