سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

رد رشوه 5 میلیون ریالی توسط مأموران آبیک

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین از رد رشوه 5 میلیون ریالی توسط مأموران انتظامی شهرستان آبیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ایمان‌علی محمدزاده افزود: واحد گشت تجسس کلانتری مرکزی شهرستان آبیک هنگام گشت‌زنی، به یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 که به صورت بلاصاحب رها شده بود، مشکوک شد.

وی افزود: مأموران برای پیشگیری از سرقت اقدام به انتقال خودرو به پارکینگ کرده که در همین رابطه خانمی به مأموران واحد تجسس کلانتری مراجعه و در خصوص آزادی خودرو مبلغ 5 میلیون ریال رشوه به مأموران واحد تجسس پیشنهاد کرد که با صحت عمل و حفظ عزت نفس و کرامت انسانی این مأموران وظیفه‌شناس، رشوه پیشنهادی رد و موضوع صورتجلسه شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: سارقانی که خودروی مذکور را در هنگام سرقت از یک واحد صنفی پس از مشاهده مأموران رها کرده بود برای رهایی خودرو از پارکینگ به این ترفند متوسل شد که با هوشیاری مأموران و استفاده از شگردهای پلیسی دو سارق در این رابطه شناسایی و دستگیر و هر سه متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

محمدزاده تصریح کرد: مردم می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر در خصوص عملکرد پلیس استان قزوین را با مرکز نظارت همگانی (197) در میان بگذارند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.