سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

نخستین مرحله از رقابت‌های کراس کانتری قهرمانی کشور با حضوردوچرخه سواران قمی

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم گفت: دوچرخه سواران قمی در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان با ۳ تیم در لیگ دوچرخه سواری کوهستان در ماده کراس کانتری رکاب می‌زنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمدکاظم حججی ادامه داد: رقابت‌های دوچرخه سواری لیگ کراس کانتری کوهستان کشور امروز در حالی برگزار می‌شود که نفرات بر‌تر این مسابقات برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گزینش می‌شوند.
 
وی افزود: این مسابقات، نخستین مرحله از رقابت‌های کراس کانتری قهرمانی کشور در سال ۹۵ به شمار می‌رود که با صلاحدید فدراسیون دوچرخه سواری و با توجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی، پیش از موعد و یک ماه مانده به آغاز سال ۹۵ انجام خواهد شد.
 
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم گفت: ۲ تیم در رده سنی جوانان و یک تیم در رده بزرگسالان به مرحله اول لیگ دوچرخه سواری کراس کانتری کوهستان کشور اعزام شده‌اند که مسابقات خود را در بوستان جمشیدیه تهران برگزار می‌کنند.
 
حججی بیان داشت: تیم کراس کانتری رده سنی بزرگسالان استان قم با ترکیب مهدی دانش، مهدی علیرضا لو، محمد انیسی و محمدمحسن معماریان‌پور به این مسابقات اعزام شده است.
 
وی عنوان کرد: در رده سنی جوانان سیدعلی ایزدی، محمدحسین امینی، محمدمهدی شمس و مجتبی رئیس الذاکرین ترکیب تیم دوچرخه سواری کوهستان قم در ماده کراس کانتری را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.