سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افرادی که برای انتخابات کد ملی ندارند، بخوانند

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: کسانی که تاکنون موفق به دریافت کد ملی نشدند می‌توانند با شماره تماس 66707131 برای دریافت کد ملی اقدام کنند.

احسان پورمنتی معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: سازمان ثبت احوال کشور در ادامه مراحل قبل از انتخابات تمام ظرفیت‌ها و امکاناتش را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایجاد کرده است.

وی افزود: از آن جایی که رای گیری با شناسنامه است  توصیه شده کد ملی و یا کارت ملی نیز همراه رای دهندگان باشد همه ادارات ثبت احوال کشور تمام شناسنامه‌هایی که برای تعویض در ادارات ثبت احوال کشور موجود بوده را صادر و به مردم تحویل داده‌ است.

پورمنتی تاکید کرد: کسانی که تاکنون موفق به دریافت کد ملی نشدند، در تهران برای این منظور 20 خط در نظر گرفته شده و می‌توانند با شماره تماس‌های 66707131 برای دریافت کد ملی اقدام کنند و در تمام ادارات ثبت احوال شهرستان‌ها نیز یک خط برای این منظور در نظر گرفته شده است.

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: مطابق قانون متولدین قبل از 7 اسفند سال 76 واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
ای کاش همه کارتون اینجوری سریع بود و کاغذ بازی و وقت کشی نداشت
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
سلام.من یکی از ساکنین روستاهای شهرستان کازرون در استان فارس هستم و کد ملی ندارم بعد اینکه عصر پنجشنبه با ثبت احوال کازرون تماس گرفتم قسمت بایگانی گفت که تلفنی اصلا کد ملی نمیدیم و گفت چیزی به ابلاغ نکردن
من خواهش کردم که فردا میخام رای بدم ولی قبول نکرد.