سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

۱۵۷ داوطلب برای نمایندگی در مجلس با هم رقابت می‌کنند

دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: با انصراف ۶۱ نفر از دور رقابت‌های انتخابات نمایندگی مجلس در حوزه‌های انتخابیه استان همدان تعداد کاندیداها برای کسب کرسی‌های بهارستان به ۱۵۷ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابوالقاسم الماسی اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشکوه با حضور حداکثری مردم در هفتم اسفندماه اندیشیده است و اعضای ستاد انتخابات استان همدان با انجام مانور انتخاباتی آمادگی لازم را کسب کردند.
 
وی با بیان اینکه یک‌هزار و 261 صندوق اخذ در استان همدان پیش‎بینی شده است، افزود: یک میلیون 404 هزار و 976 نفر در استان همدان واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 65 هزار نفر رأی اولی هستند.
 
دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه 75 درصد جمعیت استان واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: در حال حاضر با انصرف 61 نفر از داوطلبان نمایندگی از دور رقابت‌های انتخاباتی در مجموع 157 نفر در حوزه‌های انتخابیه استان همدان برای رقابت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان همدان حضور دارند.
 
وی بیان کرد: از ساعت 8 صبح امروز تبلیغات انتخاباتی کاندیداها ممنوع شده است و روز جمعه هفتم اسفند ماه از ساعت 8 صبح اخذ رأی از افراد واجد شرایط آغاز و تا 6 بعدازظهر ادامه دارد.
 
الماسی با اشاره به استقرار 504 صندوق جمع‌آوری آرای مردمی در مناطق شهری و 757 صندوق در مناطق روستایی گفت: تما فرایندهای انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود اما دو فرایند شامل اخذ رأی و شمارش آرا به صورت دستی انجام می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: همدان ، مجلس ، داوطلب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.