سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

انصراف 3 نامزد دیگر مجلس شورای اسلامی در استان سمنان

تعداد نامزدهای انتخابات مجلس دهم در استان سمنان به 57 نفر رسید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: با انصراف یک نامزد از حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه و دو نامزد از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، 57 نامزد در انتخابات مجلس دهم در استان سمنان رقابت می کنند.
حمدرضا میرزایی در جمع خبرنگاران گفت: حسين رضاپور از حوزه انتخابيه سمنان، مهديشهر و سرخه و حسن خوش قلب و فاطمه كاشف الغطاء از حوزه انتخابيه شاهرود و ميامي از ادامه حضور در انتخابات و رقابت انصراف دادند.
وي تصريح كرد: به اين ترتيب، ۱۳ نامزد در حوزه انتخابيه سمنان، مهديشهر و سرخه، ۲۰ نامزد در حوزه انتخابيه شاهرود و ميامي، ۱۴ نامزد در حوزه انتخابيه دامغان و ۱۰ نامزد در حوزه انتخابيه گرمسار و آرادان به رقابت مي‌پردازند.
رئيس ستاد انتخابات استان سمنان  یادآور شد: از مجموع ۱۰۹ داوطلب ثبت نام كرده در چهار حوزه انتخابيه استان سمنان براي انتخابات دهمين دوره از مجلس شوراي اسلامي، ۱۳ نفر در مراحل مختلف انصراف دادند و صلاحيت ۳۹ داوطلب از سوي هيات‌هاي نظارت بر انتخابات استان سمنان رد شد و يا احراز نشد و در حال حاضر ۵۷ داوطلب در چهار حوزه انتخابيه اين استان به رقابت مي‌پردازند.
 استان سمنان ۶۷۰ هزار نفر جمعيت و ۴۹۵ هزار نفر داراي شرايط راي دادن دارد.
انتهای محترم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.