سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

پروژه گرمسیری عظیم ترین پروژه استان کرمانشاه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: پروژه گرمسیری که در حوزه اکتشافات ومعادن است عظیم ترین پروژه استان می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رضارحیمی گفت:این پروژه نقش بسیار مهمی در توسعه مناطق قصرشیرین و سرپل ذهاب و گیلانغرب خواهد داشت که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء انجام می شود.

وی به توصیف کارهای در دست اقدام در بخش اکتشاف معادن توسط قرارگاه پرداخت و گفت: با مذاکرات و هماهنگی صورت گرفته یک تیم مجرب برای انجام مطالعات در بخش معادن به استان آمده‌اند و طی این مدت بازدیدهای خوبی از منطقه گیلانغرب داشته اند.

رحیمی به عملیات اکتشاف در منطقه شمالی استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر قرارگاه خاتم،  بخشی از انجام عملیات اکتشاف در منطقه سنقر توسط ایمیدرو انجام می شود.این مطالعات شامل شناسایی منابع قیر طبیعی استان در عمق‌های مختلف خواهد بود که یک کار ارزشمند قلمداد می شود. البته بهره برداری از قیر طبیعی برخلاف دیگر فلزات از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است و تکنولوژی خاصی را می طلبد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسای استانداری همچنین فرآوری مواد معدنی را در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری ارزیابی کرد و گفت: فرآوری منیزیم و قیرطبیعی از جمله موضوعاتی است که تا به حال عملیاتی نشده و امیدواریم با همت قرارگاه خاتم عملیاتی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، معدن ، اکتشاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.