سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اولويت نيروي انتظامي تامين امنيت انتخابات است

جانشين فرمانده انتظامي استان گفت : اولويت نيروي انتظامي تامين امنيت انتخابات است و همه ما بايد در اين موضوع احساس تكليف كنيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ، سرهنگ مراد جعفري گفت: :پيشگيري ازوقوع جرائم در جامعه موضوعي است که نيازمند مشارکت و همکاري مردم و دستگاه ها است.

وي با اشاره به تاثيرات منفي وقوع جرائم در جامعه تصريح كرد: پيشگيري ازوقوع جرائم در جامعه موضوعي است که نيازمند مشارکت و همکاري مردم و دستگاه ها است.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: نقش آموزش همگاني در پيشگيري از آسيب ها و جرائم بر هيچ كس پوشيده نيست و با اطلاع رساني به موقع و آگاه سازي شهروندان مي توان از معضلات اجتماعي و بسياري ازجرائم كرد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه اساسي ترين نياز هر جامعه براي پيشرفت و توسعه ، امنيت است ، افزود: با تعامل سازنده با ادارات و نهادهاي دولتي و غير دولتي و اقشار مختلف جامعه بايد تلاش كنيم امنيت مطلوبي را براي مردم رقم بزنيم.

سرهنگ جعفري گفت : پليس به عنوان يک نيروي جامعه محور و مردمي با بهره‌مندي از اخلاق و منش اسلامي و التزام عملي به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در پيشبرد رويه قانون مداري در سطوح مختلف اجرايي نقش بسزايي را ايفا مي‌كند.

اين مقام مسئول با اشاره به انتخابات پيش رو گفت: اولويت نيروي انتظامي تامين امنيت انتخابات است و همه ما بايد در اين موضوع احساس تكليف كنيم.

وي افزود: براي تامين امنيت انتخابات برابر قانون، ساير نيروهاي نظامي و امنيتي نيز در کنار نيروي انتظامي هستند و بايد به ما کمک نمايند اما مسئوليت با نيروي انتظامي است لذا بايستي دقت و تلاش شود و از افراد با تجربه در سر صندوق هاي راي و براي تامين امنيت انتخابات استفاده کنيم.

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان با تاکيد بر ضرورت آموزش و توجيه کارکنان و رعايت انضباط ظاهري و معنوي، گفت: نيروي انتظامي امروز نماد اين امر بوده و فرماندهان دراين خصوص مسئوليت دارند وبايدتوجه داشته باشند چرا که صيانت از کارکنان امر مهمي است که وظيفه همه ماست.

وي ادامه داد:مردم بزرگترين سرمايه پليس در اجراي بهينه ماموريت ها به شمار مي روند كه با جدي گرفتن مشاركت و همكاري اقشار مختلف جامعه ، شاهد ايجاد امنيت پايدار خواهيم بود



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.