سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

5 تقاطع شهر اصفهان به نسل جدید دوربین های ثبت تخلف مجهز شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: نسل جدید دوربین های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز و توقف بر روی خط عابر پیاده تاکنون در 5 تقاطع شهر اصفهان نصب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، علیرضا صلواتی افزود: یکی از الزامات شهر اصفهان به عنوان شهر هوشمند این بود که از ابزارهای الکترونیکی و هوشمند حداکثر استفاده را ببریم زیرا با توجه به گسترش ترددها و اینکه روزانه بیش از 3 میلیون سفر در شهر اصفهان انجام می شود، دیگر رفتارهای سنتی که پلیس با توقف کردن خودرو ، اعمال قانون می کرد، جوابگو نیست.
وی تصریح کرد: بر همین اساس یکی از سیاست هایی که طی این چندسال مد نظر قرار گرفته گسترش تجهیزات الکترونیکی شامل دوربین های نظارت تصویری و دوربین های ثبت تخلف، بوده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نسل جدید دوربین های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز و توقف روی خط عابر پیاده تاکنون در 5 تقاطع شهر اصفهان نصب شده است.
وی ادامه داد: شاید شهروندان منتظر ارسال برگه های جریمه به درب منازل خود باشند و گمان کنند اگر برگه جریمه ای دریافت نکردند به معنای عدم تخلف در رانندگی آنها بوده است، اما شهروندان باید آگاه باشند به دلیل محدودیت های پستی امکان ارسال همه جریمه ها به درب منازل وجود ندارد.
صلواتی تاکید کرد: البته روش های مختلفی برای اطلاع شهروندان از میزان جرایم رانندگی وجود دارد که از جمله آنها می توان به مراجعه به دفاتر پلیس +10 و همچنین ارسال کد VIN(عدد عمودی) درج شده در پشت کارت خودرو به سامانه پیامکی 1101202020 اشاره کرد .
وی افزود: همه دوربین های ثبت تخلف و دوربین های نصب شده در محدوده های زوج و فرد فعال هستند، بنابراین شهروندان باید مقررات رانندگی را بیش از پیش رعایت کنند تا از جریمه های در نظر گرفته شده در امان باشند.



انتهای پیام/ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.