سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفه نارنگی بالا و پرتقال پایین آمد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: طی چند روز اخیر قیمت نارنگی به سبب کاهش تولید افزایش چشمگیری داشته است.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص افزایش قیمت نارنگی و موز اظهار داشت: قیمت نارنگی و موز به سبب کاهش تولید در بازار با افزایش چشمگیر قیمت مواجه شده، به طوری که قیمت هر کیلو موز به مرز ۴۲۰۰ تومان و نارنگی به ۱۲ هزار تومان رسیده است. 

وی با اشاره به افزایش قیمت موز در شب عید، گفت: طبق سالهای گذشته قیمت موز در ایام عید گران می‌شود و لازم است که سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده همانند سالهای گذشته با واردکنندگان مذاکره‌ای داشته باشند تا با افزایش عرضه شاهد افزایش بیش از پیش قیمت در بازار نباشیم. 

مهاجران با بیان اینکه قیمت نارنگی پاکستانی ارزان‌تر از نارنگی تولید داخل است، گفت: نارنگی بندرعباس به سبب کمی تولید قیمت آن در مقایسه با نارنگی پاکستانی قاچاق بالا بوده، اما نباید فراموش کرد که به سبب کیفیت بی‌نظیر نارنگی بندرعباس در دنیا افرادی که خواهان این نارنگی هستند، به سمت و سوی نارنگی پاکستانی نخواهند رفت. 

رئیس اتحادیه میوه و سبزی بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم پرتقال تامسون با ۵۰۰ تومان کاهش بین ۲۵۰۰ الی ۳۰۰۰ تومان، سیب درختی قرمز و سفید ۳ الی ۴ هزار تومان، خیار گلخانه ۲۵۰۰ تومان، خیار بوته‌ای ۱۵۰۰ الی ۳۰۰۰ تومان، گوجه فرنگی گلخانه ۳۰۰۰ تومان، گوجه فرنگی (بوته رس) ۲۰۰۰ تومان، نارنگی بندرعباس ۱۰ الی ۱۲ هزار تومان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قیمت ، نارنگی ، میوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.