سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی جشن نیکوکاری در یکهزارو 100پایگاه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از برپایی بیش از یک هزارو 100 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های مردمی جشن نیکوکاری در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سیدغلامرضا متقی افزود: از این تعداد 700 پایگاه مدارس و 400 پایگاه عمومی برای جمع آوری کمک های مردم خیر و نیکوکار تدارک دیده شده است.
وی بیان کرد: جشن نیکوکاری 12 اسفند امسال در مدارس استان، 13 اسفند در میدان های سطح شهر ها و 14 اسفند در میعادگاه های نماز جمعه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
متقی اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری محوریت کمیته امداد و همکاری صدا و سیما، سازمان دانش آموزی، آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج و با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری برگزار می شود.
وی عنوان کرد: توزیع کمک های مردمی بر اساس شناسایی خانواده های نیازمند، بر اساس اولویت و ضرورت نیازهای خانواده ها صورت می گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هدف از برگزاری این جشن در مدارس را آشنا شدن دانش آموزان با فرهنگ احسان و انفاق و کمک به همنوعان نیازمند است.
انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.