سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تشكيل قرارگاه ويژه برقراري امنيت انتخابات درزنجان

فرمانده انتظامي استان زنجان از تشكيل قرار گاه ويژه برقراري امنيت انتخابات در اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ، سردارعليرضا صالحي در صبحگاه عمومي با تسليت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) گفت : مجموعه نيروي انتظامي استان هدفي جزء خدمت به مردم ندارد خدمتي توام با اقتدار و محبت .

اين مقام مسئول افزود: توفيقاتي كه پليس كسب مي كند حاصل پشتيباني مردم بوده و پليس هركاري را كه انجام مي دهد به عنوان وظيفه شرعي و قانوني خويش براي حراست از امنيت عمومي و آرامش مردم مي داند.

وي با بيان اينکه قاطعيت در انجام ماموريتها و اخلاق مداري يکي از رمزهاي موفقيت پليس است گفت : پليس ايران اسلامي وظيفه بسيار مهم، حساس و خطيري بر عهده دارد و آن برقراري نظم و امنيت و آرامش در يک کشور اسلامي است و بي شک چنين مسئوليت مهمي اجرو پاداش معنوي و اخروي به همراه دارد.

سردار صالحي افزود : اميد است با همدلي و هماهنگي و تعامل سازنده بين همه دستگاهها يك انتخابات خوب و دشمن شكن برگزار گردد و فرماندهي انتظامي استان زنجان تمام توان خود را در راستاي تامين امنيت انتخابات به كار گرفته و براي انجام يك ماموريت بزرگ آماده است .

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اهميت برقراري امنيت انتخابات تصريح كرد: پليس برقراري امنيت انتخابات در تمامي فرآيندهاي آن را وظيفه خود مي‌داند تا همانند گذشته انتخاباتي باشكوه و پرشور را شاهد باشيم.

وي افزود: اين اولين‌بار است كه انتخابات مجلس شوراي اسلامي با مجلس خبرگان رهبري به صورت توام انجام مي‌شود و در همين راستا و با توجه به اهميت موضوع، پليس زنجان با تشكيل قرارگاه ويژه و استفاده از توان تمامي يگان‌هاي عملياتي و ستادي، زمينه لازم را براي برقراري امنيت مناسب براي برگزاري انتخابات باشكوه فراهم كرده است.

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان گفت: امنيت انتخابات تنها مختص روز انتخابات نيست بلكه امنيت انتخابات از اكنون آغاز شده و در زمان تبليغات داوطلبان، روز انتخابات و حتي روزهاي پس از برگزاري آن ادامه خواهد داشت.

سردار صالحي رتبه استان زنجان را در کاهش تصادفات خوب ارزيابي و خاطر نشان كرد : از تلاش هاي صورت گرفته در زمينه كاهش تلفات جاده اي تقدير و تشكر مي كنم .

وي در ادامه از تلاش هاي صورت گرفته در زمينه كاهش سرقت ها ، مبارزه با مواد مخدر ، تامين نظم و امنيت و كاهش تلفات جاده اي و تلاش هاي ساير بخش هاي اين فرماندهي تقدير و تشكر كرد


انتهای پیام/

برچسب ها: امنیت ، انتخابات ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.