سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

موقعیت کشور در منطقه و جهان، اهمیت انتخابات را آشکار می سازد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با اشاره به انتخابات 7 اسفند گفت: انتخابات همواره نقش اساسی داشته است، اما به دلیل موقعیت کنونی کشور در منطقه و جهان، انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جت الاسلام و المسلمین انوری، در پایان جلسه تفسیر قرآن ادامه داد: حرف اصلی نظام جمهوری اسلامی از ابتدا قدرت و اقتدار معنوی بوده و امروز به رخ کشیدن این اقتدار معنوی در عرصه‌های جهانی بسیار مهم و ضروری است. بنابراین حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات که از شاخصه های اصلی قدرت معنوی محسوب می شود، نشان از اقتدار معنوی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز گفت: مجلس خبرگان رهبری، به دلیل مسئولیت حساس و مهمی که بر عهده دارد از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی هم به دلیل موقعیت کنونی کشور و لزوم اتخاذ تصمیات اساسی در عرصه‌های گوناگون ملی و جهانی، مهم است و حضور افراد شایسته در مجلس شورای اسلامی در آینده کشور و حضور نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های جهانی نقش اساسی دارد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تبریز با اشاره به این که شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است گفت: انتخابات حق قانونی همگان است و سهیم شدن در سرنوشت کشور وظیفه همگانی است و حساسیت شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها و مخالفت عده ای با تصمیمات قانون شورای نگهبان نشان از نقش مهم و حساس مردم در انتخابات دارد.

وی اضافه کرد: سربلندی ملت ایران و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها در گرو حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.