سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش رسانه استانی برای حضور گسترده مردم

مدیر کل صداو سیمای خراسان رضوی، راهبرد اصلی صداو سیما را تلاش برای حضور گسترده مردم در صحنه و جهت دهی به انتخاب درست دانست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مدیرکل صدا و سیمای استان در جلسه تبیین اولویت های رسانه ملی در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، در جمع اهالی رسانه ملی خراسان رضوی گفت: راهبرد رسانه ملی تلاش برای حضور گسترده مردم در صحنه و تلاش برای انتخاب درست است که برهمین اساس هم ویژگی نمایندگان را بر اساس سخنان رهبری نشان دادیم و هم دیدگاه و انتظارات مردم را اعلام کردیم.

محسن نصرپور نتیجه انتخابات را باعث افزایش همگرایی مردم دانست و تاکید کرد: انتخابات را باید جریانی برای آموزش سیاسی مردم بدانیم و فرهنگ تکلیف را گسترش دهیم.

وی وظیفه اصلی رسانه را ایجاد بسترسازی و ظرفیت سازی برای تحقق کلام رهبر خواند و تصریح کرد: فرمایش امام که میزان را رای مردم میداند راهبرد نورانی و حکیمانه و بنیان ساز است که رسانه باید در تحقق این کلام بسترسازی کند.

رئیس صداو سیمای خراسان رضوی گفت: هر رای مردم به صندوق انتخابات رای به صندوق ذخیره ملی است و هرکس از صندوق انتخاب شود، نماینده نظام و رهبری در جامعه است.

انتهای پیام//

برچسب ها: رسانه ، انتخابات ، حضور ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.