سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

حک دوره های تاریخی معماری صفوی بر دیواره های اصفهان

دوره‌ معماری صفوی اصفهان بر دیواره های بتنی بزرگراه های شهر نقش می بندد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: برای ایجاد نشاط در اين كلانشهر، اصلاح و زیباسازی دیواره های بتنی حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان در حال انجام است.

مهدی بقایی افزود: دیواره های بتنی بزرگراه شهید همت از پل غدیر تا گلزارشهداي اين شهر با وسعت 12 هزار متر مربع با طراحی دوره های تاریخی معماری صفوی اصفهان و موضوع دفاع مقدس با 2 میلیارد و 500میلیون ریال هزینه در حال اجرا است.

وی گفت: 60 طرح زیباسازی شهر اصفهان در چهار قالب آبنما و نمادهای حجمی، نورپردازی، دیوارنگاره و دیواره های بتنی همزمان با هفته زیباسازی 15 تا 22 اسفند رونمایی می شود.

بقایی با بیان اینکه طول حلقه سوم ترافیکی شهراصفهان 46 کیلومتر و شامل 12 بزرگراه است و هریک از بزرگراه ها به نام یکی از شهدای دفاع مقدس مزین شده است، افزود: تکنیک های هنری دوره های مختلف معماری اصفهان در بدنه بزرگراه ها،انجام و شهدایی که نام آنها بر بزرگراه نهاده شده است نیز معرفی می شوند.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری اصفهان افزود: اصلاح دیواره های بتنی حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان و زیرگذرهای درون شهری تا سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.