سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آتش سوزی گسترده در انبار علوفه

بی احتیاطی در آتش زدن خار و خاشاک در مجاورت یک گاوداری، انبار علوفه را به آتش کشید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ پس از تماس با سامانه 125 و اعلام وقوع آتش سوزی در یک گاوداری واقع در روستای محمودآباد، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند. 

ابراهیم حاصلی فرمانده ایستگاه شش در شرح این عملیات گفت: آتش نشانان با دو دستگاه خودرو اطفایی به محل حادثه که یک انبار علوفه بود اعزام شده و در بررسی اولیه از وضعیت آتش سوزی، اطفاء در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: واحدهای عملیاتی بوسیله چندین رشته آبدهی به صورت کامل عملیات مهار آتش سوزی را انجام داده و بوسیله لودر و تراکتور موجود در محل، انتقال علوفه ها به محوطه باز و پاکسازی و جداسازی آنها انجام شد و در نهایت محل به صورت کاملا ایمن تحویل مالک شد. 

حاصلی خاطر نشان کرد : علت اصلی آتش سوزی سرایت خار و خاشاک و نیزار آتش گرفته از بیرون انبار بوده که منجر به انتقال حرارت شده و استعداد محیط انباری و تراکم چیدمان علوفه ها و خوراک دام  منجر به انتقال حرارت و شعله به انبار بوده است. 

وی افزود : در این حادثه که در یک سوله به مساحت 300 متر اتفاق افتاده بود، حدود 55 تن علوفه، یونجه ، سبوس و خوراک دام موجود در انبار در آتش سوخت. 

گفتنی است عملیات اطفا ، پاکسازی و ایمن سازی محل بیش از شش ساعت به طول انجامید. 

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.