سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

موزه های زنجان در انتظار گردشگران نوروزی

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان زنجان گفت :موزه های استان زنجان برای ایام نوروز آماده سازی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان زنجان با اشاره به نمایش بخشی از اشیاء جدید در موزه ها ی استان طی ایام نوروز گفت این اشیایی تاریخی از مجموعه سلطانیه، تپه نور واشیاء انتقالی از مخزن تهران هستند.

وی افزود: در راستای غنی سازی  موزه های استان، با هماهنگی های انجام شده با موزه ملی 204 شی تاریخی به استان منتقل شد .

نجفلو با اشاره به اقدامات انجام شده اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان برای ایام نوروز گفت : نور پردازی موزه ها از نمای بیرونی و بهسازی روشنایی داخل بنا ها و همچنین تغییر وضعیت مبلمان موزه ها ازجمله این اقدامات است .

وی با اشاره به برنامه های تبلیغاتی این سازمان گفت: طرح مارکوپولو یا همان سفر طلایی که در طی این طرح با تهیه ی تصویر از آثار شاخص مشخص شده برای شهرستان ها در مقابل لوگوی از پیش تعیین شده و بارگذاری در سامانه اداره کل جهت شرکت در قرعه کشی توسط گردشگران و مسافران از اهداف این طرح می باشد.

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان زنجان در ادامه بیان کرد: هماهنگی با صدا و سیمای مرکز اشراق در خصوص پخش فیلم و کلیپ جاذبه های گردشگری استان در جهت معرفی جاذبه ها از برنامه های تبلیغاتی این سازمان می باشد.

نجفلو در پایان با اشاره به استقبال گردشگران برای بازدید از موزه های استان خاطر نشان کرد: بازدید گردشگران در طی 11 ماه امسال از موزه ذولفقاری 53هزارو232 نفروموزه ی رختشویخانه 69هزارو352 نفر، موزه ی باستان شناسی ابهر 3هزارو 816 نفرو بنای سلطانیه 120 هزارو 844نفر گزارش شده است که رتبه ی نخست متعلق به گنبد سلطانیه می باشد.



انتهای پیام/

برچسب ها: موزه ، زنجان ، گردشگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.