سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

كشف نيم تن ترياك در عمليات پليس كرمان

فرمانده انتظامي استان از كشف 543 كيلوگرم ترياك در دو عمليات پليسي خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سردار "رضا بني اسدي" در تشريح عمليات نخست گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان "كهنوج" حين گشت زني در يكي از ورودي هاي شهرستان به يک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ايست داده شد که وي با بي توجهي به دستور پليس اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ،ماموران پليس آگاهي با پشتيباني ماموران يگان امداد توانستند خودرو مذكور را متوقف كنند.

اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد : پس از انتقال خودرو به مرکز پليس و در بازرسي فني، 24 کيسه ترياك به وزن 246 کيلوگرم کشف و تحويل مراجع ذي صلاح شد.

سردار بني اسدي به عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان در سه راهي "راين" نيز اشاره كرد و گفت : ماموران ايستگاه بازرسي "مرصاد" حين كنترل خودرو هاي عبوري به يك دستگاه كاميون بنز مشكوك شدند و بازرسي از آن را در دستور كار قرار دادند.

وي افزود: در بازرسي از كاميون 297 كيلوگرم ترياك که جاساز شده بود، كشف شد.

فرمانده انتظامي استان خاطر نشان کرد : در اين عمليات دو قاچاقچي دستگير و به همراه مواد كشف شده به مقامات قضائي تحويل داده شد.

سردار بني اسدي در پايان گفت: عبور مواد مخدر از استان تبعات فرهنگي، اقتصادي و امنيتي فراواني را به مردم كرمان تحميل كرده است، از اين رو با تمام توان با اين پديده شوم مبارزه خواهيم كرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.