سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقوی در همایش علما، ائمه جماعات و روحانیت تهران:

هر کدام از اعضای ائتلاف اصولگرایان یک کتاب قطور از انقلاب هستند

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: هر کدام از اعضای ائتلاف اصولگرایان یک کتاب قطور از انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تهران در همایش علما، ائمه جماعات و روحانیت تهران که صبح امروز با حضور اعضای فهرست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان برگزار شد، اظهارداشت:روحانیت همیشه مرجع و ملجأ بوده است.

تقوی افزود:ما اصولگرا هستیم و در خط ولایت حرکت می‌کنیم و با همین نگاه لیست اصولگرایان را تنظیم کرده ایم.

وی ادامه داد: لیستی که ما به نام اصولگرایی تنظیم و به جامعه معرفی کرده‌ایم، ساعتها بر روی ان بحث صورت گرفته است البته طبیعتاً تعداد زیادی افراد هم بودند که در لیست قرار نگرفتند که ما این را نفی نمی کنیم ولی باید توجه شود که ما چاره ای نداشتیم و باید سی نفر را انتخاب می کردیم.

تقوی تصریح کرد:ما از تک تک نمایندگان لیست اصولگرایان دفاع می کنیم و معتقدیم هر کدام از انها یک کتاب قطور از انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: هر کدام از این داوطلبان سرمایه عظیمی دارند و اینطور نبوده که این افراد به دلخواه انتخاب شده باشند.

تقوی در ادامه با بیان اینکه انتخابات یک همایش عظیم ملی و سیاسی است، تاکید کرد: برای اینکه مجلس اینده مطلوب باشد باید انگونه که شهیدان و امام (ره ) و رهبر معظم انقلاب فرموده اند  پیش برویم .

وی با بیان اینکه باید بدانیم با چه اندیشه ای وارد انتخابات می شویم، تاکید کرد : ما در معرض دید دیگران هستیم.  لیست های انتخاباتی مختلفی در ایام انتخابات منتشر می شود که از شعارها، اسامی و تصاویرشان می توانیم آنها را ارزیابی کنیم .

تقوی با بیان اینکه روحانیت و روحانیت مبارز یکی از جریان های اصیل همیشه در صحنه بوده است، افزود: روحانیت هویتش مشخص و تفکرش معلوم است و بر همین اساس هم مردم در تاریخ انقلاب به این جریان اعتماد کرده است .

وی با بیان اینکه باید مسایل را در شرایط خود مورد سنجش قرار دهیم، تاکید کرد: اگر ما مسایل را در ظرف زمانی خود نبینیم، این موضوع معنادار خواهد شد  و انگیزه های حضور و نفوذ دشمن در کشور افزایش پیدا خواهد کرد، ما در شرایطی هستیم که آمریکا مجددا برای نفوذ به ایران طمع کرده است و رهبری معظم هم درباره نفوذ هشدار داده اند لذا وقتی این گونه مضوعات در اظهارات رهبری ظاهر می شود، باید متوجه بود که مطلب٬ مطلب ساده ای نیست.

وی افزود: در حال حاضر شرایط حساس است و ما باید انقلاب را با همه وجود نگه داریم.
 
تقوی با بیان اینکه آمریکا نباید فکر کند برجام پنجره ای برای نفوذ به ایران است، اظهارداشت:  امریکا احساس نکند که برجام پنجره است، ما انقلاب را با همه وجود به دست آورده ایم و با همه وجود ان را نگاه می داریم .

تقوی خاطرنشان کرد: ما تلاش کردیم لیست ائتلاف اصولگرایان پشتوانه ارزشی و تنوع تخصصی قوی داشته باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور همچنین درباره لیست جامعه روحانیت برای انتخابات خبرگان نیز گفت: ما در جامعه روحانیت چند نفر را در لیست اضافه‌تر گذاشته‌ایم از جمله آیات تسخیری و حمیدی، چون لیست کامل شده بود ما به جای 16 نفر 18 نفر اعلام کردیم تا اگر کسی خواست جایگزین کند، بتواند. ما مشکلاتی داشتیم که 18 نفر را معرفی کردیم که الان زمان بیان این موضوع نیست و ان‌شاءالله در آینده گفته می‌شود.

انتهای پیام/




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.