سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اجرای طرح همیار پلیس گامی به سوی کاهش تصادفات

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: از سال ۸۶ که استارت کار همیار پلیس در کشور زده شد تصادفات از ۲۷ هزار به ۱۷ هزار نفر کاهش یافت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سرهنگ رمضان آفریدون گفت :در سال های اخیربافرهنگ سازی درست و ارتقای فرهنگ رانندگی و واستفاده از همیار پلیس تصادفات در استان زنجان ۲۵ درصد کاهش داشت.

وی افزود:طی ۱۱ ماه امسال با آموزش‌های روزانه که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در استان زنجان انجام‌شده تصادفات بیش از ۲۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: با برگزاری دوره های آموزشی روتین در مدارس و مساجد و محافل عمومی تا به امروز توفیقات خوبی در بحث کاهش تصادفات در استان کسب‌شده است.

سرهنگ آفریدون تأکید کرد: اگرچه همه عوامل در بروز تصادفات نقش دارند اما به‌طور کلی نقش عامل انسانی در تصادفات بسیار مؤثر تر است.

وی به راهکارهای کاهش آمار تصادفات اشاره کرد و گفت: آموزش‌های همگانی، تدوین کتب درسی در مقاطع مختلف تحصیلی حول محور فرهنگ رانندگی، اصلاح نقاط حادثه‌خیز و برخورد جدی پلیس و استفاده از همیار پلیس می‌تواند در کاهش تصادفات مؤثر واقع شود.

آفریدون ادامه داد:پلیس برای برقراری حفظ نظم و امنیت با تمام توان در عرصه‌ها حضور دارد و اجازه نمی‌دهد خدشه‌ای بر نظم و امنیت وارد شود.

وی اضافه کرد:کار در پلیس راهنمایی و رانندگی نیازمند مدیریت قوی و کارآمد و بالا بودن انگیزه کارکنان و همکاری هرچه بیشتر و بهتر مردم دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به افزایش جرائم رانندگی، گفت: اعمال قانون درواقع سریع‌ترین و صحیح‌ترین راه برای کاهش تصادفات است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف ، همیارپلیس ، کاهش ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.