سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامرون به نقش انگلیس در اعمال تحریم‌ها ضد ایران افتخار کرد/انگلیس رکن اصلی اثرگذاری تحریم‌ها بود

نخست وزیر انگلیس اذعان کرد: کشورش رکن اصلی میان اروپا و آمریکا برای اثر گذاری تحریم‌ها علیه ایران بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز،  "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس اذعان کرد  اعمال تحریم‌های موثر علیه ایران و روسیه با عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا ممکن شد و انگلیس رکن اصلی میان اروپا و آمریکا برای اثر گذاری این تحریم‌ها بود.
                                              
کامرون در اظهاراتی در پارلمان این کشور درباره ایران و توافق هسته‌ای گفت: وقتی مساله کمک به حل مسائل در جهان باشد، کاری که به امنیت بیشتر مردم کشورمان منجر می شود، توافق بهتر و بزرگتر درباره تغییرات آب و هوایی، به دست آوردن امتیازات بیشتر در حالیکه در داخل اتحادیه اروپا هستیم، حصول اطمینان از تحریم‌هایی ضد ایران که کار ساز باشد تا آنها برنامه هسته‌ای خود را رها کنند، آیا ما این کارها را از طریق اتحادیه اروپا و دیگر نهادها انجام می دهیم؟ قطعا همین طور است، اطمینان از اینکه می توانیم در برابر تجاوز روسیه در اوکراین بایستیم، ما رکن اصلی میان اتحادیه اروپا و آمریکا برای موثر شدن این تحریم‌ها بوده‌ایم. اگر در این مدت ، ما خارج از اتحادیه اروپا بودیم، نمی توانستیم در تصمیم گیری‌ها خیلی تاثیرگذار باشیم، در حالی که به علت عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا، این ما هستیم که در مسائل میان اروپا و آمریکا تصمیم سازی می کنیم و تصمیم‌ها را جلو می بریم و ما به این طریق کارها را برای مردم خود انجام می دهیم.





انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
من نمی دانم این دولت مردان ما چقدر نرم با این اوروپاییهای مغرور گفتگو می کنند و صحبت از تعامل با آنان و افتخار به روابط با آنها می کنند.بابا روابط با آنها تا چه حد و به چه قیمتی وقتی اینها اینقدر بی شرمانه و مغرور و کستاخ درباره ما صحبت می کنند والا اینجوری با آنها صحبت کردن نوعی تحقیر مردم شریف ایران است شما دولتمردان نماینده مردم ایران هستید . ایرانیهایی که تنها کشوری هستند که ثابت کردند ذلت پذیر نیستد.پس با این روباه صفتان مثل خودشان برخورد کنید. چون کرامت انسانی والاتر از این زرق و برق دنیوی است. من میگم سرگرسنه به زمین بزاریم ولی آزاده و مستقل زندگی کنیم.
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
سلام علیکم
خوب شد که آقای کامرون گفتن چون ما نمیدونستیم!
انگلیس=روباه مکاره پیر
کسی که خصومت و سیاسی کاری های انگلیس رو از یاد نمیبره.
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
خدا نیست و نابود کنه این انگلیس را که همیشه در طول تاریخ با ما دشمنی کرده.دولت باید به مرور زمان تمام منافع ایران در انگلیس را از این کشور بیرون ببره و حجم همکاری با این کشور را به مینیمم برسونه . لیاقت دوستی ایران را ندارن. این انگلو ساکسون های نامرد.
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
مرگ بر انگلیس
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
مرگ بر انگلیس این روباه پیر
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
تف به تو انگلیس خبیث!
قابل توجه کدخدا دوستان!
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
امروز را از تاریخ پیدایش تفکر فراماسونری بر دوش ما بار کردین .ولی ما نیز دست و پا بستة نیستیم در فردای دگر ما را ببین کامرون .روباة کی تواند ندای شیر سر کند
ناشناس
۰۶:۳۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
اگر این نماینده های ملت و دولت این حرف ها و شاخ و شونه کشیدن این دجال سیاسی را فراموش کنند واقعا که نمی دانم روز قیامت چه پاسخی خواهند داشت و چگونه سر بالین و در قبر خواهند گذاشت
ناشناس
۰۶:۲۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
این انگلیسیها عجب نامردن
ناشناس
۰۵:۴۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
من با مسیحی ها وکاتولیک ها انگلستان دوست هستم،وشما هم دوست دار دین اسلام باشید،
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
گور پدر شما بی ناموس های انگلیسی .