سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرود؛

دستگیری قاتل فراری در کمتر از 3ساعت

موتورسواران با شلیک گلوله به سمت یک مغازه‌دار ،شهروند شاهرودی را از پای درآوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان گفت: ساعت یک بامداد امروز سوم اسفندماه یک مورد تیراندازی در مرکز شهر شاهرود به فوریت‌های پلیسی این شهرستان گزارش و بلافاصله ماموران کلانتری 11 شاهرود در محل حضور می‌یابند.

سردار روح‌الامین قاسمی  از قتل  صاحب مغازه جگرکی در خیابان تهران شاهرود خبر داد و افزود: برپایه اظهارات شاهدان عینی، تیراندازی توسط دو موتورسوار انجام و طی آن دو موتورسوار با شلیک گلوله به سمت صاحب مغازه جگرکی، وی را به قتل می‌رسانند.

وی  با بیان اینکه گلوله به سینه مقتول اصابت کرده، گفت: متاسفانه با شلیک گلوله به این شهروند شاهرودی، وی در دم جان باخت.

فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان گفت: به‌دنبال انجام هماهنگی‌های لازم، یک تیم ویژه از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی از همان دقایق نخست جنایت، تحقیقات خود در خصوص این پرونده قتل را آغاز می‌کنند.

وی، با اشاره به نتایج تحقیقات اولیه پلیس شاهرود و تیم ویژه یادآور شد: ساعتی قبل از وقوع این جنایت هولناک، دو جوان ناشناس با مراجعه به جگرکی و سفارش غذا و صرف آن، با پسر مقتول درگیر و سپس با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می‌شوند
سردار قاسمی، با بیان اینکه در زمان درگیری اولیه مقتول در محل حضور نداشته، ادامه داد: پس از این درگیری پسر مقتول با پدر خود تماس و ماجرا را برای وی توضیح می‌دهد و در ادامه مقتول به مغازه مراجعه که در همین حین موتورسواران به سمت وی شلیک و وی را از پای درمی‌آورند.

فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان،با تمجید از پیگیری و اقدامات سریع پلیس، از کشف سرنخ‌هایی از هویت متهمان در همان شب حادثه خبر داد و گفت: یکی از متهمان کارگر یک واحد صنفی در یکی از روستاهای حومه شاهرود بوده که از این طریق محل کار وی شناسایی می‌شود.

وی، اضافه کرد: ماموران پلیس با هماهنگی مسئولان قضایی و قاضی پرونده به منزل متهم رفته و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در رخت‌خوابش دستگیر می‌کنند.

فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این متهم که 21 سال سن دارد از شناسایی خود در کمتر از سه ساعت متحیر شده بود، گفت: این متهم قاتل 23 ساله و دیگر همراه خود در شب حادثه را معرفی و وی نیز در عملیاتی جداگانه در مخفیگاهش دستگیر می‌شود.

این مسئول ارشد انتظامی از به همراه داشتن یک گلوله و سلاح شکاری توسط قاتل پرونده خبر داد و گفت: هر دو متهم جوان این پرونده به قتل جگرکی شاهرودی اعتراف کردند.

 سردار قاسمی با بیان اینکه این پرونده در کمتر از 4 ساعت تکمیل و به دستگاه قضایی ارسال شد،از تلاش‌های گسترده پلیس شاهرود در این پرونده تقدیر کرد.

وی با اشاره به چرایی وقوع حوادثی از این دست، از در دسترس بودن سلاح گرم به عنوان یکی از عوامل موثر در وقوع این جنایت یاد کرد و از عموم هم‌استانی‌ها خواست اخبار مربوط به خرید و فروش هرگونه سلاح غیرمجاز را در اسرع وقت به نزدیک‌ترین مرکز فوریتی پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.