سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

انهدام باند جعل اسناد خودرو در کرمان

دادستان عمومی وانقلاب کرمان از انهدام یک باند جعل اسناد خودرو و پلاک در کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی دادگستری استان، دادخدا سالاری گفت: گزارشات واصله از مرکز تعویض پلاک کرمان مبنی بر مشاهده چهار سند وکالت جعلی در مورد تعویض پلاک، این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیق پیرامون افرادی که اقدام به سفارش سند جعلی به اشخاص وابسته به باند جعل اسناد می‌کردند، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و افراد جاعل صورت گرفت و در همین رابطه 9 متهم که دو نفر از آنها خانم بودند، شناسایی و دستگیر شدند

سالاری تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از منزل متهمان سه عدد مهر فلزی برجسته مربوط به دفتر اسناد رسمی، تعداد قابل توجهی مهر ژلاتینی مربوط به افسر کارشناس مرکز تعویض پلاک کرمان و مهر اداره ثبت احوال کرمان کشف شد.

سالاری افزود: دو متهم دیگر که کامل کننده این سلسله اقدامات در زمینه ویرایش اسناد جعلی و تایپ در فرمت مخصوص بودند، دستگیر و در این رابطه یک عدد هارد دیسک رایانه حاوی فایل‌های ذخیره شده، مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی صنعتی و دست‌ساز نیز کشف و ضبط شد.

وی ازکشف مقادیربسیار زیادی اسناد جعل شده و یا آماده جعل مشتمل بر سه کیف از منزل آنها خبرداد.

دادستان کرمان تصریح کرد: افراد می‌تواننددر صورت شکایت مبنی بر جعل اسناد توسط این باند به شعبه 16 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان ، جعل ، اسناد ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.