سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبری: بازیکنانم مزد تجربه و مدیریتشان را گرفتند

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: بازیکنان من بسیار با تجربه هستند و به خوبی می‌دانند در لحظات حساس مسابقه چه عکس العملی از خود ارائه دهند.

پیمان اکبری پس از پیروزی تیمش در دیدار با متین ورامین و صعود تیم پیکان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران ، در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: بازیکنان من در این دیدار نمایش خوبی داشتند و با شایستگی موفق به شکست حریف سرسخت خود شدند.
وی ادامه داد: اهمیت دیدار با متین برای ما از دیدار فینال هم بیشتر بود. به خوبی می‌دانستیم که اشتباه در این دیدار برای ما خطرآفرین خواهد شد.
اکبری اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان من بسیار با تجربه هستند و به خوبی می‌دانند که در لحظات حساس مسابقه باید چگونه مدیریت بازی را در دست بگیرند.
سرمربی پیکان درباره حضور برخی تماشاگران ورامین در پشت درب های سالن خانه والیبال و عدم ورودشان به سالن گفت: من در این باره اظهار نظری نمی‌کنم زیرا مربی تیم هستم و می‌توانم درباره مسائل فنی اظهار نظر کنم.
لازم به ذکر است که در دیدار روز گذشته دو تیم متین صالحین ورامین و پیکان تهران، تعداد زیادی از هواداران تیم متین به به سالن راه داده نشدند. آن هم در حالی که صندلی‌های زیادی در خانه والیبال تهران خالی بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، سرمربی ، اکبری ، تیم ، پیکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.