سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

آمادگی زنجان برای میزبانی از مهمانان نوروزی

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان زنجان از آمادگی زنجان برای میزبانی از مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان زنجان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده ی ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان در نوروز امسال گفت: نظارت بر تاسیسات گردشگری از 25 اسفند ماه 94 تا 15 فروردین 95 در قالب تیم های نظارتی با ترکیب بهداشت،تعزیرات،صنعت معدن وتجارت،اماکن،حمل ونقل و پایانه ها اجرا خواهد شد.

نجفلوافزود: راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات و تلفن گویای ستاد و نیز انجام بازدید از مجتمع های بین راهی ، سرویس های بهداشتی و نماز خانه ها به شکل گروهی از اهداف این ستاد می باشد.

وی در ادامه اظافه کرد: انجام نظر سنجی از مسافران وگردشگران نوروزی استان و همچنین تحقیق بازار گردشگری از بازدید کنندگان اماکن تفریحی وتهیه آمار اقامت مسافران از برنامه های ستاد می باشد.

روابط عمومی میراث فرهنگی استان زنجان با اشاره به برنامه های فرهنگی تدارک دیده برای ایام نوروز افزود: بر پایی جشنواره سبزه آرایی ویژه عید نوروز در کارخانه کبریت ونیز نمایشگاه انواع محصولات محلی استان اعم از صنایع دستی و سوغات محلی از برنامه های ویژه ایام نوروز می باشد.

نجفلو درآخر ازاجرای برنامه های موسیقی سنتی در برخی بناهای تاریخی و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در مجموعه رختشویخانه خبر داد.


انتهای پیام/

برچسب ها: زنجان ، میزبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.