سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوء استفاده هشتگی داعش از نام خواننده موسیقی پاپ+تصاویر

داعش با استفاده از هشتگ جاستین بیبر، پیامها و تبلیغات خود را به میلیون‌ها نفر از دنبال کننده‌های این ستاره موسیقی پاپ ارسال می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه اینترنتی ساندی اکسپرس؛ گروه تروریستی داعش در ادامه تلاش های خود برای شستشوی مغزی میلیونها جوان در سراسر جهان با استفاده از هشتگ حساب توییتر جاستین بیبر خواننده آمریکایی به پخش پیامهای تبلیغاتی ننگین خود روی آورده است.

این گروه تروریستی با بهره برداری از هشتگ جاستین بیبر، پیامها و تبلیغات خود را به 76 میلیون نفر از دنبال کننده‌های این ستاره موسیقی پاپ ارسال می‌کند.

جاستین بیبر بزرگترین حساب توییتری جهان را دارد که روزانه به تعداد دنبال کننده‌های آن نیز اضافه می شود. هشتگ او روزانه صدها بار مورد استفاده قرار می گیرد و پیامهای او در هر ساعت هزاران مرتبه بازتوییت می شود.

داعش به تازگی در یکی از فیلمهای تبلیغاتی خود از هشتگ این ستاره موسیقی بهره برده و از این طریق پیام خود را به افراد و سایتهای بسیاری در نقاط مختلف جهان ارسال کرده است. در این ویدئوی تبلیغاتی یکی از عناصر داعش با لهجه ای انگلیسی و پوششی مشمئزکننده، موعظه ای درباره مرگ غرب می خواند.

داعش در حالی از هشتگ جاستین بیبر برای ارسال این پیام ویدئویی استفاده کرده است که بخشی از طرفداران توییتری او را کودکان تشکیل می دهند. آنها روزانه اخبار و عکسهای بیبر را از طریق توییتر دنبال می کنند. بنابراین پیامهای داعش میتواند موجب تغییر ذهنیت این، کودکان و انجام اعمالی همچون عناصر داعش شود.

در حال حاضر بسیاری از جوانان و نوجوانان در سراسر جهان از طریق پیامهای توییتری با داعش و عقاید آن آشنا شده اند و برای پیوستن به آنها راهی عراق و سوریه می شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۰۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
من از جاستین بیبر خوشم نمیاد ولی تیتر خبر شما توی صفحه اصلی " تبلیغ جاستین بیبر برای داعش " که با متن خبر " سوء استفاده هشتگی داعش از نام خواننده موسیقی پاپ " معنی کاملا متفاوتی داره نشون میده که شما چقدر ......................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
این جاستین بیبر خیلی هم محبوب شد ، اینا هم دارن محبوبیتشو کم می کنن....خخخخخ