سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديا : اميدوارم نتيجه كارم در ايران رضايت بخش باشد/ با بهترين مربيان جهان در ارتباطم

گزينه هدايت تيم ملى بانوان ايران گفت: به ايران آمدم تا به واليبال ايران كمك كنم و اميدوارم كه نتيجه نهايى حضورم در ايران رضايت بخش باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مديا چيچيچ ، سرمربى اسلوانيايى تيم ملى بانوان ايران در نخستين نشست خبرى خود در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره حضورش در ايران گفت:خیلی خوشحالم که در ایران هستنم و روز زیبایی در تهران دارم. اولین بار است كه در آسیا هستم دوستانی داشتم که از ایران تعریف کردند ست کوویچ و ولاسکو از دوستان من هستند كه زمانى در ايران بودند و هنوز با آنان در ارتباط هستم.
وي ادامه داد: برای رشد و توسعه والیبال ایران تلاش می کنم و امیدوارم فدراسيون و مسئولان ايران در نهايت از نتیجه کار راضی باشید. با رئیس فدراسیون صحبت داشتم و گزارشی از نحوه استعدادیابی در ایران گرفتم واگر بتوانیم این روند را تکمیل کنیم حتما برای دختران ایران به شکل بهتری خود را نشان خواهد داد.
مديا درباره سوابق كارى خود افزود:10 سال تجربه در تیم های پایه دارم و با بهترین مربیان جهان که نقش استادی برایم داشتند در ارتباط بودم و هستم و در کارهایم از آنان کمک می گیرم.
همچنين در زمینه مهارت های ذهنی و فنی اطلاعات زیادی در استعدادیابی دختران کسب کردم. فکر می کنم ورزش های مانند فوتبال و بسکتبال آموزش به رده های سنی پایین خیلی راحت تر از والیبال باشد.
گزينه سرمربى گرى ايران گفت: والیبال ورزش پیچیده و سختي است. واليبال در حال حاضر یک علم شده است که در آن بايد بدانيم چگونه دختران را به والیبال نزدیک کنیم. یقین دارم که در ایران نیز دختران می توانند همانند دیگر کشورها مهارت های والیبال را در سنین پایه آموزش ببنید و هیچ فرقی نباید بین آنان و دیگر کشورها وجود داشته باشد.
وي ادامه داد: والیبال را باید از سطوح بالاتر به نوجوانان و نونهالان نشان دهیم و آن ها بهتر است با تماشای بازی بزرگسلان مهارت های خود را افزایش دهند. تماشا کردن مسابقات واليبال در دراز مدت حتما به آنان کمک می کند.
مديا با بيان اين مطلب كه هنوز به شناخت كافى از بازيكنان ايران نرسيده است گفت: صبح امروز به تهران رسیدم و هنوز افرادی که باید با آنان کار کنم را ندیده ام. ارزیابی بیشتر نسبت به آنان را بعد از شروع تمرینات خواهم داشت.
مراحل استعدادیابی در ایران نیز برایم جالب بوده و دوست دارم هر چه زودتر با آنان آشنا شوم و کار را آغاز کنم.
مایدا درباره نحوه معرفی به فدراسیون والیبال ایران گفت: من از زمان ولاسکو و ست کوویچ صحبت هایی درباره ایران داشتم، اما برای کار در ایران با یک تماس تلفنی استارت کار زده شد. برایم من جالبه که بتوانم دانش خودم را در اختیار ایران قرار دهم حتی اگر دوری از خانواده برایم بوجود آید.
مایدا درباره مبلغ قراردادش با فدراسیون والیبال ایران گفت: در حال حاضر به عنوان یک دوست در کنار شما هستم و در حال بررسی موقعیت و طرح های خودم هستم.
این مربی درباره میزان شناخت از تیم های ایرانی و والیبال قاره آسیا و اینکه پیش بینی اش درباره آینده والیبال بانوان ایران چیست؟ گفت: به این سوال باید از راه منطق جواب دهم. اگر همه برای رسیدن به هدف والا با یکدیگر همکاری کنیم چرا والیبال زنان ایران در جهان و آسیا نتیجه مناسب نگیرد؟ والیبال در تمام کشورها فعال هست. راه های متفاوتی برای پیشرفت وجود دارد و هر مربی نیز روش کار خود را دارد. من هم روش خودم را دارم.
وی درباره نحوه انتخاب همکاران در صورت قطعی شدن هدایت تیم ملی والیبال بانوان گفت: در حال حاضر نمی توانم به این سئوال پاسخ دهم. در آینده این موضوع روشن می شود و هر تصمیمی گرفته شود به یقین به سود والیبال ایران خواهد بود.
وی تصریح کرد: من تحقیقاتی درباره روش کار استعدادیابی در ایران داشتم اما باید عملا این موضوع را ببینم و درباره آن اظهار نظر قطعی کنم.


انتهاى پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.