ایشان در مدت قریب به چهار سال خدمت در جایگاه ریاست سازمان آموزش و پرورش، با تکیه بر شخصیت علمی و فرهنگی خود، ضمن جلوگیری از هرگونه تنش و اختلاف در درون این دستگاه، همه فرهیختگان و صاحبان اندیشه را به یاری سازمان آموزش و پرورش استان فرخواند.
گفت و شنودهای صمیمانه و در عین حال تخصصی ایشان در همان ماه های اولیه خدمت، فاصله بین مدیرکل و مدرسه را به شدت کاهش داد. طی این مدت، آموزش و پرورش مازندران به یکی از باثباتترین استان های کشور تبدیل شد.
شعار خدمت به مردم و ایجاد آرامش در فضای مدارس و ادارات و پرهیز از مسایل حاشیه ای باعث شد تعالی و ترقی آموزش و پرورش وجه همت همه دست اندرکاران قرار گیرد که ارتقاء رتبهی استان مازندران در کنکور سراسری از رتبهی دوازدهم در سال ۱۳۸۵ به رتبه دوم در بین ۳۱ استان گواه روشنی بر این مدعاست.
بهره گیری از سفر هیأت دولت در دور دوم سفر استانی رییس جمهور، از جمله برنامههای آموزش و پرورش بود که نسبت به مدت قبل چند برابر شده بود.
انتهای پیام/