سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

آمادگی دستگاه های دخیل در امر برگزاری انتخاباتی باشکوه

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاههای دخیل در امر انتخابات آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در نهمین جلسه ستاد انتخابات استان که در محل استانداری برگزار شد گفت: تمام دستگاههای دخیل در امر انتخابات آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان را دارند.

رادفر با بیان اینکه استان آذربایجان غربی آماده برگزاری انتخابات شکوهمند با حضور پرشور مردم است، گفت: از ساعت هشت صبح روز جمعه مورخ هفتم اسفند ماه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع می شود که آذربایجان غربی آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در این روز را دارد.

وی با اشاره بر لزوم برگزاری انتخابات سالم و پرشور گفت: امروز همه باید سعی کنیم تا بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری فراهم آید.

در ادامه این جلسه روسای کمیته های ستاد انتخابات و مدیران دستگاه های دخیل در برگزاری انتخابات در خصوص اقدامات خود گزارشی ارائه کردند


انتهای پیام/گ.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.