سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح " همیار مشاور " ویژه خانواده های آستان قدس رضوی

سرپرست موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی از برگزاری طرح " همیار مشاور " در میان جوانان و نوجوانان جامعه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی اكبر عصار نيا گفت: طرح هميار مشاور در قالب آموزش مشاوره ای برای افرادی كه می خواهند ازدواج كنند، كسانی كه دوران عقد را مي گذرانند و زوجين كه در سه سال اول زندگی مشترک هستند طراحی شده كه به زودی اجرا می شود.

وی با بيان اينكه ارتقاء سطح علمی در حوزه ازدواج و بهبود سبگ زندگی خانواده ها و جوانان مهمترين نياز امروز جامعه است، افزود: بهره‌مندی از تفکر منطقی و قدرت تجزیه و تحلیل، برخورداری از سلامت روان، توانایی در برقراری ارتباط مؤثر با همسران و ارتقاع توانمندی معنوی، فرهنگی، علمی و اجتماعی از جمله اهداف اين طرح است.

سرپرست موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: اين طرح با اولويت قرار دادن نياز های جوانان وي‍ژه خانواده بزرگ آستان قدس رضوی طراحی شده که ثبت نام آن از دیروز آغاز شده است.

عصارنیا افزود: طرح هميار مشاور برای چهار گروه از جوانان و نوجوانان در دو قالب خدماتی تنظيم شده است كه با برگزاری هشت جلسه آموزشی و ارائه چهار جلسه مشاوره تلفنی به مخاطبين اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در دوره آموزش مجازی اصول موفقیت در آموزه های دینی می توانند به سایت WWW. http://shajar.aqr.ir مراجعه كنند.

انتهای پیام//

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.