سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

گوی سبقت در دست دانش آموزان خلخالی

مدیر آموزش و پرورش خلخال از کسب رتبه اول استانی و کشوری در آزمون پیشرفت تحصیلی امسال توسط دانش آموزان این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید اردشیر رشیدی افزود: در این آزمون سراسری که نتایج آن از سوی سازمان سنجش به شهرستان ها اعلام شده علاوه بر کسب رتبه اول کشوری توسط دانش آموزان دوره اول متوسطه، در دوره دوم متوسطه نیز دانش آموزان خلخال موفق به کسب رتبه های دوم و سوم کشوری شده اند.

وی کسب رتبه های برتر کشوری در آزمون سراسری پیشرفت تحصیلی امسال را نتیجه تلاش دبیران، دانش آموزان و همکاری اولیا در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش ذکر کرد.

رشیدی با بیان اینکه در امور پرورشی و ورزشی نیز آموزش و پرورش به همراه دانش آموزان خلخال جهش قابل قبولی را در سال تحصیلی جاری داشته اند گفت: کسب رتبه اول استانی در بخش فعالیت کانون های فرهنگی و پرسش مهر رییس جمهوری، کسب مقام دوم استان در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، رتبه دوم استان در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، کسب رتبه اول بسیج دانش آموزی ، کسب 29 مقام اول و دوم در حوزه نماز ، قرآن و عترت و کسب چهار عنوان قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی از جمله افتخارات معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و دانش آموزان خلخال در پنج ماه اول سال تحصیلی امسال است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، کسب ، رتبه ، پیشرفت ، تحصیلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.