سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسات مشاوره گروهی " مهارت تربیت فرزند " به همت آستان قدس رضوی

سلسله جلسات کارگاه مشاوره " مهارت تربیت فرزند " به همت واحد مشاوره اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: در مرکز مشاوره دینی حرم مطهر رضوی دو برنامه مشاوره فردی و مشاوره گروهی در حوزه‌های مختلف تربیتی، اعتقادی، خانوادگی و ازدواج خدمات مشاوره‌ ارائه می‌شود.

مهدی لسانی افزود: کارگاه مشاوره تربيت فرزند در روز دوشنبه با سخرانی استاد بابايی ساعت 9:30 صبح ویژه زائرین و مجاورین برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به کارگاه مشاوره گروهی با موضوع " نشاط در زندگی و رازهای خوشبختی"، گفت: کارگاه مشاوره گروهی نشاط در زندگی و رازهای خوشبختی هر هفته در روز پنج شنبه با حضور حجت الاسلام داوودنژاد در ساعت 15 برگزار خواهد شد.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی افزود: در این کارگاه ها موضوعات کاربردی و مهمی از جمله تربیت فرزند، چگونگی مقابله با خشم همسر، همزبانی و همدلی در زندگی، بررسی اختلافات زوج های جوان مورد بررسی قرار می گیرد.

لسانی با بیان اینکه محل برگزاری این کلاس‌ها در سردرب غربی صحن جامع رضوی است، افزود: علاقمندان به شرکت در این کارگاه می توانند با مراجعه حضوری به مرکز مشاوره دینی حرم مطهر رضوی برای مشاوره فردی یا گروهی ثبت نام کنند.

انتهای پیام//

برچسب ها: مشاوره ، آستان قدس ، دینی ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.