سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تساوی دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و نفت مسجدسلیمان

دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و نفت مسجدسلیمان با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛بارش باران که از دقیقه هفتم مسابقه آغاز شد، روی کار تیم خوزستانی اثر منفی گذاشت و بازیکنان نفت نتوانستند در نیمه اول دروازه تیم داماش را با تهدید جدی روبرو کنند.

در سمت مقابل اما بازیکنان میزبان چند بار روی دروازه نفت خطرساز ظاهر شدند و در اولین موقعیت خلق شده توسط سعید مرتضوی به گل رسیدند.

داماش در این نیمه دو بار دیگر نیز دروازه نفت را تهدید کرد که یوسف بهزادی طی دو دقیقه مقابل ضربات محمدرضا مهدوی و محمدرضا مهدی زاده، دو واکنش خوب داشت تا نیمه نخست با همان یک گل به سود داماش خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم، روند بازی کاملاً تغییر کرد و آغاز این نیمه با حملات گسترده تیم نفت همراه شد که حاصل این حملات، دو گل متوالی توسط خردمند و نوروزی برای نفتی ها بود.

این دو گل به بازی جذابیت بیشتری داد، تیم میزبان برای فرار از شکست دست به حمله زد و بازیکنان نفت ضمن دفاع از نتیجه، روی ضدحملات چند بار به دروازه تیم داماش نزدیک شدند.

در حالی که بازی برابر دنبال می‌شد، تیم داماش در دقیقه 81 از روی یک شوت راه دور به گل مساوی رسید تا از یک شکست خانگی رهایی پیدا کند و این بازی پرهیجان در زیر بارش باران با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه پیدا کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، فوتبال ، تیم ، تساوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.