سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باهنر:

کسانی که در لیست نیستند کنار بکشند/ ارزش کار تشکیلاتی بیشتر از زیرآبی رفتن است

رییس جامعه اسلامی مهندسین گفت: جامعه اصولگرایی به وحدت خوبی رسید و نهایتا پس از یک تلاش سنگین به لیست 30 نفره رسیدیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمدرضا باهنر" رییس جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه تشکل متبوعش که عصر امروز(1اسفند) با حضور اعضای لیست 30نفره ائتلاف اصولگرایان و تنی چند از نمایندگان مجلس و جامعه روحانیت مبارز تهران برگزار شد اظهار داشت: جامعه اصولگرایی به وحدت خوبی رسید و نهایتا پس از یک تلاش سنگین به لیست 30 نفره رسیدیم.

وی با بیان اینکه عده ای حق داشتند در لیست نهایی قرار بگیرند افزود: اگر به هر کدام از آن 7 نفر کار گروه که مسئول تعیین لیست نهایی بودند، به طور جداگانه می گفتند لیست مورد نظر خود را تنظیم کنید، حداقل 5،6 نفر تغییر می کردند.

باهنر ادامه داد: در تعیین لیست نهایی، یک تصمیم تجمعی گرفته شد و از این هم بهتر نمی شد تصمیم گرفت.

وی ادامه داد: دوستانی که از لیست نهایی سی نفره بیرون مانده اند واقعا حیف هستند و کسانی هستند که صلاحیت کافی و لازم جهت نمایندگی مجلس را دارند اما اشکال اینجاست که ما برای تهران، 30 صندلی بیشتر نداریم و مجبور بودیم که این 30 نفر را ببندیم. 

باهنر با بیان اینکه قرار بر این بود تا عزیزانی که نامشان در لیست نهایی نمی ماند به نفع جبهه اصولگرایی کنار بکشند گفت: عده ای کنار کشیدند اما عده دیگری این کار را نکردند که جای گلگی دارد. 

رئیس جامعه اسلامی مهندسین در همین رابطه تصریح کرد: دوستانی که در لیست حضور نداشتند به ما می گویند که حق ما ضایع شده است؛ نماینده شدن حق اساسی کسی نیست بلکه یک وظیفه است و این حق برای مردم است که باید انتخاب کنند. 

وی تاکید کرد: از دوستانی که در لیست حضور ندارند برای حق بالاتری که پیروزی اصولگرایان است تقاضا داریم که کنار بکشند. 

باهنر با بیان اینکه افراد باید به کار تشکیلاتی متعهد باشند تصریح کرد: منافع کار تشکیلاتی همگرایی و همدلی بیش از این است که یک فردی بگوید، زیرآبی می روم و رای هم می آورم. اگر کسی بخواهد زیرآبی تشکیلاتی برود و رای جمع کند، ارزش وفادار ماندن به کار تشکیلاتی را ندارد. 

رئیس جامعه اسلامی مهندسین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم رای دادن به کل لیست 30 نفره اصولگرایان اظهار داشت: شاید دوستان تشکیلاتی ما در روز رای گیری دستشان نرود که اسم دو سه نفر از لیست سی نفره را بنویسند این کار در حقیقت معنیش این است که به یک اصلاح طلب اجازه داده اید که به مجلس ورود کند. 

وی ادامه داد: این کار مغایر اعتقاد، مشی سیاسی، ولایت مداری و اعتقاد عمیق شما به روحانیت اصیل، معظم و انقلابی است. در هر جایی هم که حوزه نفوذ دارید مسئله رای دادن لیستی را تبیین کنید. 

انتهای پیام/
 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.