سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه‌های هوادار جانباز پرسپولیس از مسئولان ورزش؛

عاشقی که در هیاهوی 70 هزار نفری گم شد

پرسپولیسی‌ترین هوادار جانباز درباره مشکلاتش گفت: مشکلات زیادی برای جانبازان کشور وجود دارد و امیدوارم مسئولان ورزش به آن رسیدگی کنند.

موسی سلامت در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلاتی که پس از پایان دیدار پرسپولیس و سایپا برایش رخ داد، گفت: من همیشه برای تماشای دیدارهای پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی به ورزشگاه می‌روم و از نزدیک شاهد رقابت تیم محبوبم مقابل حریفان هستم اما به ندرت در اختیارم ماشین می‌گذارند و مشکلات زیادی را برای رفت و آمد به ورزشگاه‌ها داریم.
 
وی افزود: آسایشگاهی که در آن هستیم، تنها یک آمبولانس دارد و وقتی که من داخل استادیوم بودم، ماشین رفته بود شخص دیگری را سوار کند و نتوانست به دنبال من بیاید و همین موضوع سبب شد تا من 3 یا 4 ساعت داخل سرما و بیرون از ورزشگاه منتظر بمانم و سرانجام با لطف مردم به آسایشگاه رفتم.



سلامت خاطر نشان کرد: من و دیگر دوستانم، جانباز هشت سال دفاع مقدس هستیم و سفیر شهدا محسوب می‌شویم. مسئولان باید بیشتر به وضعیت‌مان رسیدگی کنند و امکانات بیشتری را در اختیارمان قرار دهند.
 
هوادار جانباز پرسپولیس درباره مشکلاتش پس از پایان دیدار پرسپولیس و سایپا گفت: پس از پایان دیدار این 2 تیم به بیرون ورزشگاه رفتم و به آمبولانسی که در نزدیکی درب خروج قرار داشت گفتم من را به آسایشگاه برسان، اما آن‌ها گفتند 250 هزار تومان می‌خواهیم و به دلیل اینکه من این مبلغ را نداشتم، من را در آنجا رها کردند.
 
وی خاطر نشان کرد: این اولین بار نیست که این مشکلات پیش آمده و تا به حال بار‌ها این اتفاق برای من رخ داده است.
 
وی در پایان افزود: مسئولان ورزش و تیم پرسپولیس باید بیشتر به فکر جانبازان باشند و مشکلات آن ها را حل کنند.
 
انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.