سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

اجرای تعميرات در تاسيسات شرکت آب جنوب شرق خوزستان

چهارمين عمليات تعميرات نگهداري شرکت آب جنوب شرق خوزستان در قالب مانور مديريت پيشگيري بحران و پدافند غير عامل انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مديرعامل شرکت آب جنوب شرق خوزستان گفت: اين عمليات مطابق برنامه از پيش تعيين شده در هشت جبهه کاري در تاسيسات آبرساني اين شرکت انجام شد.

ناصر خلج کامراني افزود: گذشت زمان و انجام مانورهاي متعدد باعث افزايش سرعت انتقال ماشين آلات و نيروي انساني به محل هاي آسيب ديده شده و اين نقطه عطفي است که در آن اطمينان حاصل مي شود تا در مواقع بحران بتوان مشکلات و حوادث غيرمترقبه به وجود آمده در تاسيسات پراکنده آبرساني را برطرف کرد.

وی با اشاره به مناطق هشت گانه اين عمليات بیان کرد: جداسازي قطعات بتني 15 تني پل ارتباطي روي کانال آبرساني و انتقال آن به نقطه امن و جلوگيري از سقوط آن به کانال، لايروبي حوضچه هاي مکش منصوريه 1 و 2 همسطح سازي ديواره گالري مکش الکتروپمپ هاي طرح توسعه ايستگاه پمپاژ منصوري 1، تعويض کليد تابلوي راه انداز الکتروپمپ ها در ايستگاه پمپاژ کوت امير، رفع شکستگي و ترميم قسمت آسيب ديده کانال در کيلومتر 39، سرويس و نظافت تابلوهاي برق و پاکسازي سالن زيرين کاسکادها، از جمله عمليات هايي بود که در اين مانور با موفقيت به اتمام رسيد.

کامرانی اظهار داشت: منسجم بودن نيروهاي عملياتي و هماهنگي آنها با برنامه ريزي مديريت پيشگيري بحران بر اساس برنامه از پيش تدوين شده و رعايت کامل اصول ايمني فردي و محيطي، از شاخصه هاي اين عمليات 18 ساعته است. 430هزار نفر از خدمات شرکت آب جنوب شرق بهره مند هستند.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.