سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

آمار واجدین شرایط رأی دادن در استان قم، ۷۶۸ هزار و ۷۳۰ نفر

مدیر کل ثبت احوال استان قم :طبق آمار، ۷۶۸ هزار و ۷۳۰ نفر در استان قم، واجد شرایط رأی دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستند که از این تعداد، ۴۵ الی ۵۰ هزار نفر، رأی اولی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبنگاران جوان ازقم؛ مدیر کل ثبت احوال  استان قم در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، عنوان کرد: طبق اعلام وزارت کشور به ستاد انتخاباتی استان قم، 768 هزار و 730 نفر در استان قم، واجد شرایط رأی دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستند.
 
وی ادامه داد: از میان واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات در استان قم، 45 الی 50 هزار نفر رأی اولی هستند که 18 سال تمام دارند.
 
مرادی با اشاره به اینکه افراد متولد 7 اسفند 1376 به قبل می‌توانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند گفت: در هر ناحیه از استان قم، تعدادی صندوق سیار وجود دارد، از جمله در بیمارستان آیت الله گلپایگانی و شهید بهشتی یک صندوق سیاره ویژه و همچنین در بیمارستان حضرت معصومه (س) و زایشگاه الزهرا یک صندوق ویژه در نظر گرفته شده است.
 
مرادی در خصوص افراد واجد شرایط رأی دادن، عنوان کرد: افرادی که برای رأی دادن به پای صندوق‌های اخذ رأی می‌روند، باید حتما شناسنامه و شماره ملی خود را به همراه داشته باشند.

مدیر کل ثبت احوال  استان قم گفت: اداره کل ثبت احوال در روز‌های 5 و 6 اسفند به صورت یک سره باز است، همچنین این اداره در روز انتخابات 7 اسفند از ساعت 8 الی 18 فعال است تا در صورت بروز مشکل، خدمت رسانی کند.

پایان پیام/

برچسب ها: قم ، امار ، واجدین ، شرایط ، رای دادن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.