سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

کشف محموله كالای قاچاق میلیونی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون استان فارس از توقیف سه دستگاه وانت پیکان حامل کالای قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مهرداد مشوق گفت: ماموران بخش کنارتخته شهرستان كازرون، هنگام گشت زنی در جاده اصلی برازجان به سمت کازرون، به سه دستگاه وانت حامل سه دستگاه یخچال سه دستگاه لباسشویی خارجی مظنون و آنها را متوقف كردند.
وی اظهار كرد: در بررسی مشخص شد بار خودروها قاچاق و فاقد مجوز گمركی می باشد كه هر سه خودرو توقیف، راننده آنها دستگیر و با تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: در اقدامی دیگر ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مقام قضائی از منزلی که محل دپوی پوشاک قاچاق تبدیل شده بود بازرسی، در نتیجه یك هزار و ۸۲۱ ثوب از انواع پوشاک خارجی قاچاق . در این رابطه یك نفر را دستگیر كردند.
سرهنگ "مشوق" خاطر نشان کرد: برابر بررسی به عمل آمده ارزش ریالی این دو محموله کالای قاچاق كشف شده، 300 میلیون ریال برآوردشده است.
وی با اشاره به نقش مهم مردم در برخورد با مجرمان از طریق همكاری با پلیس، گفت: برای مقابله با پدیده قاچاق مردم و مسئولان باید با تمام وجود در صحنه حاضر شده و فضای موجود را برای عده ای قاچاقچی و فرصت طلب ناامن كنند.
انتهای پیام/
برچسب ها: کشف ، محموله ، کالای ، قاچاق ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.