سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا:

سه مدال طلا و یک برنز در انتظار نمایندگان ایران

در پایان دور مقدماتی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند 3 نماینده کشورمان به فینال رسیدند و یونس سرمستی راهی دیدار رده بندی شد.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  نتایج رقابت های نمایندگان کشورمان در رقابت های صبح روز نخست به شرح زیر است: 
در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی در دور اول تایف از ترکمنستان را 11 بر صفر و با ضربه فنی شکست داد و در دور دوم کاوانو از ژاپن را 13 بر 2 ضربه فنی کرد. سرمستی در نیمه نهایی مقابل جیتندر از هند 10 بر 8 در یک کشتی پر افت و خیز نتیجه را در سه ثانیه پایانی واگذار کرد و به رده بندی رسید.

در وزن 65 میثم نصیری در دور نخست رودرروی جیاوار ایامسام از تایلند قرار گرفت و با نتیجه 10 بر صفر با ضربه فنی پیروز شد و در دور دوم به مصاف نوری لویف از ازبکستان رفت و با نتیجه 12 بر 2 از سد حریف گذشت. نصیری در دور سوم به مصاف بات چولون از مغولستان رفت و با پیروزی قاطعانه 13 بر 2 حریفش را شکست داد. وی در نیمه نهایی در مصاف با کامویی از ژاپن 11 بر صفر برد و به فینال راه یافت.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول به مصاف کیتامورا از ژاپن رفت و با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و در دور دوم یوسوپوف از قرقیزستان را 12 بر یک از پیش رو برداشت. حسین خانی در نیمه نهایی به مصاف دورج وانچیگ از مغولستان رفت و با نتیجه 7 بر صفر برد و به فینال رسید.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول به مصاف جانی از تایلند رفت و با نتیجه  10 بر صفر با ضربه فنی، حریفش را شکست داد و در دور دوم 11 بر صفر آباموکاراموف از ازبکستان را برد. یزدانی در نیمه نهایی به مصاف دورج خاند از مغولستان را 7 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. وی در فینال با موسی یف از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد.

رقابتهای رده بندی و فینال چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا عصر امروز در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.