سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود ستارگان دوچرخه سواری آسیا به باشگاه های ایران

ستارگان آسیایی در رشته کوهستان دوچرخه سواری کوهستان جذب تیم های باشگاهی ایران می شوند !

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با شروع سال 2016 میلادی مسابقات لیگ در رشته های مختلف شروعی تازه به رقابت ها می بخشد و رکابزنان هر رشته برای شروعی تازه و بهتر درخشیده شدن تمرینات را از سر می گیرند.
 
اولین مرحله مسابقات لیگ کشوری در رشته کوهستان با حضور ستارگان آسیایی در این رشته از 5 تا 9 اسفند آغاز می شود.

امید سراجی، رئیس هیأت دوچرخه سواری تهران در این باره اظهار کرد: اولین مرحله مسابقات فصل جدید رشته کوهستان در رشته کراس کانتری و دانهیل در سه بخش آقایان، بانوان و جوانان برگزار خواهد شد و اولین سالی است که چند ورزشکار خارجی جذب تیم های داخلی مان شده اند.
 
وی افزود: از کشور قزاقستان رکابزن ( کریل ) که نفر دوم آسیا است و ( متیس ) از کشور اسلوونی که جزو 15 نفر برتر اروپا است به تیم باشگاهی فستوس پیوستند و اولین بار است که رکابزن خارجی را جذب می کنیم که این مسئله باعث ارتقای سطح فنی دوچرخه سواران کشورمان خواهد شد.
 
سراجی در ادامه تصریح کرد: پذیرش تیم ها از 5 اسفند شروع می شود و رقابت ها ابتدا در رشته دانهیل در بخش آقایان آغاز می شود که مکان آن دارآباد، کوهپایه چهارم، مدرسه  سبز ساعت 9 صبح است.

سپس رشته کراس کانتری آقایان در پارک جمشیدیه 6 اسفند از ساعت 9 صبح اجرا می شود و رشته کراس کانتری بانوان در مجموعه ورزشی آزادی ساعت 9 صبح روز 9 اسفند ماه برگزار خواهد شد.
 
رئیس هیأت تهران در خصوص هدف برگزاری این مسابقه یادآور شد: هدفی که در این رقابت ها به دنبال آن هستیم حضور در کنار مخاطبان است و قصدمان معرفی دوچرخه سواری به مخاطب است.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.