سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

دشمن با تضعیف شورای نگهبان قصد دارد پرو بال رهبری را بچیند

خطیب جمعه تهران گفت: دشمن قصد دارد شاخه‌ها و پرو بال رهبری را بچیند و در این پرچینی، روی شورای نگهبان حساسیت وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز (30 بهمن ماه) با اشاره به انتخابات 7 اسفند اظهار داشت: حضور مردم دلیل ادامه حیات سیاسی آنها و اعلام دخالتشان در تعیین سرنوشت خودشان است.

وی در همین باره افزود: حضور در پای صندو‌ق‌های رأی اعلان این مسأله است که مردم ما مومن به امام ، شهدا و آرمان‌های انقلاب که اجرای عدالت، اسلام و کمک به فقرا و پا به رهنه‌ها است هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی ادامه داد: چنانچه حضور مؤمنین و وفاداران به راه شهدا و امام در انتخابات قوی باشد، می‌توانیم یک مجلس کارآمد و وفادار به انقلاب و دلسوز به پابه رهنه‌ها و توده‌های پایین جامعه به لحاظ اقتصادی و فرهنگی داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در شرایط سیاسی امروز جهان و مدیریت کشور بایستی به همه استعدادها اجازه دهیم تا خودشان را نشان دهند گفت: نقل و انتقالات قدرت و دمیدن نفس جدید به کشور و روبرو شدن با چهره‌های جدید به مردم نشاط می‌دهد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تأکید کرد:‌این عناصر و نفس‌های جدید با خود ابتکارات جدید می‌آورند. یک عده‌ای امتحان خود را پس دادند و از شروع انقلاب در موقعیت‌های مختلف بوده‌اند و بعضی‌ها هم خیلی گردن کلفت شدند و برای خودشان امکانات بهم زدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه من به مردم و بصیرت آنها اعتماد الهی دارم تصریح کرد: من مردم را مؤمن، حسینی، امام زمانی، قرآنی، انقلابی و حزب‌اللهی می‌دانم و تعداد کسانی که خلاف این مردم هستند، کم است.

وی ادامه داد: این‌ها در روزنامه‌های خاص و دنیای مجازی بزرگ می‌شوند وگرنه مردم به جمهوری اسلامی و ولایت رأی دادند و اگر رأی هم نمی‌دادند، ولایت در تار و پود این مردم نهفته است و تا آخر عمر با ولایت نفس می‌کشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی ادامه داد: شیدایی مردم روز به روز به نایب حضرت حجت و انتظار برای آمدن ایشان بیشتر می‌شود. مردم رهبری را مانند جانشان عزیز می‌دانند و به دنیا به هیچ وجه نخواهد توانست فاصله میان رهبری و مردم ایجاد کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه با اشاره به حربه جدید رسانه‌های بیگانه مبنی بر حضور مردم پای صندوق‌های رأی گفت: امسال این‌ها دلسوز ما شدند و می‌گویند که همه پای صندوق‌ها بیایند اما در کنار این اظهارات در حال تخریب چند پایگاه هستند که یکی ازآنها همان شورای نگهبان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه دشمن قصد دارد شاخه‌ها و پرو بال رهبری را بچیند خاطر نشان کرد: در این پرچینی، روی شورای نگهبان از همان آغاز تشکیل شدنش حساسیت وجود داشته است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص شورای نگهبان که فرمودند حمله به شورای نگهبان روی اغراض است گفت: این‌ها می‌خواهند مجلس پیش رو را بی‌اعتبار کنند. اگر شورای نگهبان قانونیت نداشته باشد به تبع آن نامزدهایی هم که تأیید شده‌اند، قانونی نخواهند بود و مجلس هم قانونی نمی‌شود و کشور دوره‌ای را باید در یک خلاء قانونی سپری کند.  

 موقت نماز جمعه تهران در ادامه در توصیه‌ای خطاب به کسانی که به شورای نگهبان هجمه وارد می‌کنند گفت: من به خود این آقایان که با بیگانگان هم صدا شده‌اند و به این پایگاه عظیم و پر پرواز حمله می‌کنند می‌گویم که خود شما اعتبارتان را از کجا آورده‌اید؟ آیا جبرئیل بر شما نازل شده است؟ شما اعتبار خود را از قانون کسب می‌کنید. شما با تشکیک در عملکرد شورای نگهبان، در نظر مردم بی‌اعتبار می‌شوید و خودتان را از بین می‌برید. این حرف‌ها به ضرر ایمانتان و قانون است.

وی تصریح کرد: شما ولایت و نظام را قبول ندارید. امام شورای نگهبان را قبول کرده اما شما تا آخر در برابرآن می‌ایستید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: شبکه‌های ماهواره‌ای امروز می‌گویند که به استوانه‌های انقلاب که از همان ابتدای شروع انقلاب از آبرو و حیثیت خود گذشته‌اند رأی ندهید و از کسانی نام می‌برند یا می‌گویند که مردم باید به این‌ها رأی بدهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی اضافه کرد: برای ابطال سحر و اثبات حماقت این‌ها، مردم به کسانی رأی می‌دهند که آنها می‌گویند رأی ندهید و به کسانی رأی نمی‌دهند که آنها می‌گویند رأی بدهید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
این خاک عمارها دارد.دشمن غلط میکنه
ناشناس
۱۴:۱۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
بسمونه این همه دست از دامن فرزندان علی (ع) کشیدیم به بن بست خوردیم خون دادیم ابرو دادیم این بار دیگه ولی مون رو تنها نمی گذاریم انشاا...
ناشناس
۱۴:۰۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
دشمن غلط میکند در مورد رهبری فکرای بد بکند
ناشناس
۱۳:۵۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
مرگ بر ضد ولایت فقیه