سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک طلا و یک نقره حاصل تلاش آزادکاران ایران در روز نخست جام مدوید

در پایان روز نخست رقابت های بین المللی کشتی جام الکساندر مدوید، رضا اطری صاحب مدال طلای وزن 57 کیلوگرم شد و حسن یزدانی در وزن 74 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست دیمچیک رینچینوف از بلاروس را 10 بر دو مغلوب کرد.، وی در دور دوم  با نتیجه دو بر یک مقابل اوتار گوگایف از گرجستان به برتری رسید و در دور سوم نیز سزار اکگول کشتی گیر سرشناس ترکیه ای و دارنده مدال برنز جهان را 8 بر 6 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اطری در این مرحله موفق شد مقابل زلیمخان آباکاروف از روسیه با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی برسد. وی در دیدار فینال مقابل نودار آرابیدزه از روسیه در حالی که تا ثانیه های پایانی عقب بود با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید و طلایی شد. 

در وزن 74 کیلوگرم، حسن یزدانی با شکست مارتین اوبست از آلمان  و اکایف از روسیه راهی دور سوم شد.، وی در این مرحله با نتبجه 10 بر 5  مقابل بیکزاد عبدالرحمن اف کشتی گیر ازبکستانی و قهرمان جهان به پیروزی رسید. یزدانی در مسابقه بعد با نتیجه 12 بر 2 سونر دمیرتاش کشتی گیر مطرح ترکیه ای را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار نیز موفق شد 8 بر یک ارسلان بوداژاپوف از روسیه را مغلوب کند, اما در دیدار فینال به ختیگ تسابالوف قهرمان جهان از روسیه باخت و دوم شد.  

در همین وزن علی رضا قاسمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کریس فری از آمریکا با نتیجه 4 بر 4 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل ارسلان بوداژاپوف از روسیه از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم عباس طحان در دور اول در حالی که با نتیجه یک بر صفر مقابل اریک سیل از آلمان در تایم اول پیش بود، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا نتوانست به مسابقات ادامه دهد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی و رقابت های پهلوانی فردا(جمعه) برگزار خواهد شد.، که در کشتی آزاد حسن رحیمی و ایمان صادقی در وزن 61 کیلوگرم، علی رضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.