سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدافعان پرسپوليس تمركز ندارند

رضا شاهرودي پيشكسوت پرسپوليس گفت : خط دفاعى پرسپوليس تمركز لازم را ندارد و اين موضوع منجر به دريافت گل در دقايق پاياني مى شود.

شاهرودي در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود : پرسپوليس در نيمه اول فشار آورد و گل زد اما در نيمه دوم خوب كار نكرد و در وقت اضافه گل دريافت كرد به هر حال اشتباه دفاعى باعث نتيجه مساوى شد. 

وى در ادامه عنوان كرد: بازيكنان پرسپوليس تمركز لازم را ندارند بر اين اساس با تمرينات بيشتر دريافت گل در دقايق پايانى برطرف مى شود. 

شاهرودي درباره نبود طارمى در اين بازى تأثير گذار بود بيان كرد: اگر طارمى در اين بازى بود آن وقت مى توانست از موقعيتهاى گل استفاده كند به هرحال فوتبال ورزش گروهي است و به يك نَفَر متكى نيست. 

وى درمورد ناراحتي بنگستون عنوان كرد: موقعى كه بازيكن ذخيره به زمين مسابقه مى رود شرايطش نسبت به بازيكنان ديگر فرق مى كند براين اساس بنگستون نبايد بابت پاس ندادن ديگر بازيكنان ناراحت شود. 

شاهرودى در خصوص حضور تماشاگران در اين بازى گفت:هواداران علاوه بر اينكه تيمشان را دوست دارند به علت اعتراض به قيمّت بليت ها ورزشگاه را پر مى كنند آنها به مسئولان مى خواهند ثابت كنند بليت گران مانع حضورشان در ورزشگاه است. 

پيشكسوت پرسپوليس در پايان خاطر نشان كرد: پرسپوليس مى تواند قهرمان كيگ برتر شود به شرطى كه از موقعيت هاى گلزنى استفاده كند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاهرودی ، پرسپولیس ، سایپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.