سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

آغاز هفته بیست و یکم لیگ برتر با پیروزی تراکتورسازی

نخستین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم تراکتورسازی تبریز مقابل تیم سپاهان اصفهان آغاز شد.


به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تیم های تراکتور سازی تبریز و سپاهان اصفهان در وزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم تراکتورسازی تبریز با نتیجه 2 بر یک پبروز میدان شد.

در نشست خبری بعد از بازی این دیدار سرمربی تیم سپاهان اصفهان با بیان اینکه بازی سختی را مقابل تیم تراکتور سازی پشت سر گذاشته اند افزود: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی تیم سپاهان اصفهان نتوانست نتیجه بگیرد و بازیکنانمان فشار زیادی را متحمل شدند.

ایگور استیماچ به مشکلات تیم سپاهان در طول بازی اشاره کرد و افزود: در دو دقیقه آخر این بازی اشتباهات فردی باعث شد که شرایط بازی را برایمان سخت شود.

وی با اشاره به بازی های آسیای پیش رو گفت: با این نتیجه در شرایط سخت می مانیم ولی امیدواریم با بازی های خوب آینده شرایط روحی برای مقابله با تیم النصر را بدست بیاوریم.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر علت بازی نکردن حبیب گردانی در این دیدار گفت: به دلیل آسیب دیدگی حبیب گردانی در بازی های گذشته تصمیم بر این شد که بازی نکند.

در ادامه سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز این بازی را کلیدی برای دیگر پیروزی ها دانست و افزود: امیدواریم با این پیروزی به لیگ برتر بازگردیم و بازی های آسیایی را با روحیه آغاز کنیم.

امیر قلعه نویی به استرس های وارده بر تیم تراکتورساری اشاره کرد و افزود: هیچ گونه استرسی از داخل باشگاه به بازیکنان وارد نمی شود ولی برخی افراد در خارج از مجموعه باشگاه برای اینکه تیم به موفقیت نرسد دست به هر کاری می زنند.

وی خاطر نشان کرد: طبق بررسی ها تیم تراکتورسازی در بازی های خارج از خانه رتبه سوم و در بازی های داخل خانه رتبه 13 را به خود اختصاص داده است که باید این مشکل آسیب شناسی شود.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه باید حساب طرفداران را با برخی تماشاگر نماها جدا کنیم افزود: هر تیم ایرادات و اشتباهاتی را دارد و باید این مشکلات رفع شود و از تماشاگران پرشور هم خواهشمندم تراکتور سازی را مثل سابق حمایت کنند.
وی در پایان از عدم برگزاری اردو ترکیه برای تیم تراکتورسازی انتقاد کرد و افزود: اگر این اردو برگزار می شد بهتر از اینها می توانستیم در رقابت ها حضور یابیم.

انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.