سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تجربیات بازنشستگان، سرمایه عظیم نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: باید از این تجربیات به عنوان راهگشای كارهای انتظامی و مأموریتی استفاده كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی در مراسم تجلیل از بازنشستگان و پیشكسوتان نیروی انتظامی استان فارس، تصریح كرد: مجاهدت های بی نظیر شما در دوران خدمت و همچنین جنگ تحمیلی بر هیچ كس پوشیده نیست و اقدامات شما بسیار مجاهدانه بوده است.  
وی با اشاره به اینكه نقش بازنشستگان در تربیت یك پلیس خوب بسیار تأثیر گذار و برجسته است، افزود: استان فارس از لحاظ احساس امنیت در نقطه مطلوبی قرار دارد.  
فرمانده انتظامی استان فارس بر لزوم استفاده از تجربیات ارزشمند بازنشستگان نیروی انتظامی تأكید كرد و گفت: فرماندهی انتظامی استان آمادگی كامل برای استفاده از نقطه نظرات و دیدگاه های شما در راستای برقراری و ارتقاء امنیت دارد.  
گودرزی با اشاره به قرارگاه جهادی سلامت اداری كاركنان، گفت: جرائم كاركنان انتظامی استان امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 54 درصد كاهش داشته است.  
وی با بیان اینكه كسب رضایتمندی مردم در دستور كار پلیس قرار دارد، افزود: مأموران نیروی انتظامی خادمان مردم هستند و باید با اقدامات مناسب خود اعتماد آنها را جلب كنند.  
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به انتخابات اسفند ماه، بیان كرد: پلیس فارس آمادگی كامل برای تأمین امنیت انتخابات را دارد و در این راه از پیشنهادات و راهكارهای بازنشستگان و پیشكسوتان نیز استفاده خواهد كرد.  
گودرزی بیان کرد: نباید بازنشستگان و پیشكسوتان را فراموش كنیم.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.