سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

نباید چشم ما تنها به "برجام" باشد

استاد حوزه علمیه قم: ملت بزرگ ایران در سایه تحریم ها به پیشرفت های خیره کننده دست یافت و این مسأله باید مورد توجه قرار گیرد که نباید موفقیت کشور را تنها در "برجام" بدانیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ استاد حوزه علمیه قم بر ضرورت تقویت جایگاه مجلس خبرگان رهبری در جامعه دینی تأکید کرد و گفت: مجلس خبرگان باید به گونه ای عمل کند که رهبری نظام با خاطری جمع به امور کلی نظام بپردازد.
 
استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت تبعیت کامل از ولایت فقیه، افزود: ولایت فقیه، عامل اصلی پیوند عمیق ملت و پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی در برابر فتنه ها و دنیای استکبار است.
 
وی با اشاره به حساسیت جایگاه مجلس خبرگان و نقش تعیین کننده آن برای آینده کشور، اظهار داشت: دشمن برای مهار قدرت ولایت فقیه، برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای را برای نفوذ انجام داده است.
 
استاد توکل در ادامه به نقش مقام معظم رهبری در پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: حمایت و همراهی مقام معظم رهبری در قضیه برجام، موجب موفقیت در مذاکرات هسته ای شد.
 
استاد حوزه علمیه قم با تأکید براین که نباید چشم ما تنها به "برجام" باشد، افزود: این مسأله باید مورد توجه قرار گیرد که نباید موفقیت کشور را تنها در برجام بدانیم.
 
وی درپایان خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در سایه همین تحریم ها به پیشرفت های خیره کننده دست یافته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قم ، برجام ، حوزه ، علمیه ، پیشرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.